Με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (Level 2), θα λανσάρεται πριν το τέλος της επόμενης χρονιάς το Fuso Super Great στην Ιαπωνία. Το φορτηγό της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC) που ανήκει στον όμιλο της Daimler Trucks Asia (DTA), θα δανειστεί τα εν λόγω συστήματα από το ολοκαίνουργιο Mercedes-Benz Actros.

Οι τεχνολογικές εφαρμογές που θα προσδώσουν στο φορτηγό χαρακτηριστικά αυτόνομου οχήματος είναι δύο. Καταρχάς, το Fuso Super Great θα εξοπλίζεται με το σύστημα Active Drive Assist (ADA), το οποίο προσθέτει στο προσαρμοζόμενο cruise control, λειτουργία stop-and-go και υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας. Το επιπέδου 2 σύστημα είναι σε θέση να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει το όχημα αυτόνομα.

Αντίθετα με άλλες συναφείς τεχνολογίες που λειτουργούν σε συγκεκριμένες ταχύτητες, το ADA προσφέρει ενεργό έλεγχο γεωγραφικού πλάτους και παράλληλα πραγματοποιεί ένα συνδυασμό διαμήκους και πλευρικού ελέγχου σε όλες τις ταχύτητες, λαμβάνοντας πληροφορίες από ραντάρ και κάμερα. Στο ιαπωνικό φορτηγό περιλαμβάνεται και το σύστημα Active Brake Assist 5 (ABA5), το οποίο βοηθά τον οδηγό όταν υπάρχει κίνδυνος οπίσθιας σύγκρουσης με άλλο όχημα ή ατύχημα με πεζό, προχωρώντας στην αυτόματη πλήρη εφαρμογή των φρένων, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Νέο χαρακτηριστικό είναι πως πλέον το ABA5 λειτουργεί με συνδυασμό ραντάρ και κάμερας, γεγονός που του επιτρέπει να παρακολουθεί ακόμα καλύτερα τον περιβάλλοντα χώρο μπροστά από το όχημα.