Η Sarantis Trans από τη Λάρισα τα τελευταία χρόνια επενδύει σε νέας τεχνολογίας φορτηγά Mercedes-Benz Actros για την κάλυψη των μεταφορικών την αναγκών, αυξάνοντας σημαντικά το στόλο της. Ναυαρχίδα της εταιρείας είναι το επετειακό μοντέλο, 20 χρόνια Actros, το 1858, το οποίο έλκει καινούριο τριαξονικό θάλαμο Krone.

Το δοκιμάζουμε στη διαδρομή Λάρισα-Χαλκίδα με 38,5 τόνους μικτό φορτίο, εξάγοντας τα δικά μας συμπεράσματα και απαντώντας παράλληλα σε βασικά ερωτήματα των αναγνωστών. Ποια είναι η απόδοση του κινητήρα του φορτηγού της Mercedes-Benz στις μεγαλύτερες ανηφόρες της διαδρομής (Βελεστίνο, Τραγάνα) και με τι ταχύτητα ανέβηκε; Πώς συμπεριφέρεται το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Powershift 3, και το βασικότερο, τι κατανάλωση έφερε; Ακόμη, αξιολογούμε την άνεση και την εργονομία της καμπίνας καταγράφοντας παράλληλα την άποψη του οδηγού του. Επιπρόσθετα, απαντούμε σε ένα ακόμη ερώτημα, σχετικά με το όφελος του ιδιοκτήτη από ένα φορτηγό με ιπποδύναμη 580 ίππων, στην πιο συνηθισμένη γραμμή της εθνικής μεταφοράς.

Το δρομολόγιό μας ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις της Sarantis Trans στη Λάρισα, με το επικαθήμενο να είναι φορτωμένο με 33 ευρωπαλέτες με γαλακτοκομικά προϊόντα. Στα πρώτα θετικά στοιχεία που σημειώνουμε είναι η καλή ορατότητα που εξασφαλίζει η θέση οδήγησης, με την αριστερή και δεξιά κάθετη κολώνα να μην περιορίζουν το οπτικό πεδίο του οδηγού. Από το λεβιεδάκι στη δεξιά πλευρά της κολώνας του τιμονιού εκκινεί το Actros, γυρίζοντάς το στη θέση D. Αντίστοιχα υπάρχει η θέση Ν για τη νεκρά και R για την όπισθεν.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου (371) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.