Τροχοί & TIR

Τα νέα dumper της Komatsu

Την έκθεση Bauma 2019 επέλεξε η Komatsu Europe, για να παρουσιάσει τη νέα γενιά χωματουργικών μοντέλων της, τα οποία εμφανίζουν αυξημένη ιπποδύναμη, μειωμένη κατανάλωση, βελτιωμένη πρόσβαση στην καμ
Κυριακή 17/03/2019 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Στην έκθεση Bauma 2019 (8-14 Απριλίου) του Μονάχου, θα κάνουν ντεμπούτο τα αναβαθμισμένα Komatsu HD465-8 και HD605-8.
Στην έκθεση Bauma 2019 (8-14 Απριλίου) του Μονάχου, θα κάνουν ντεμπούτο τα αναβαθμισμένα Komatsu HD465-8 και HD605-8.

Την έκθεση Bauma 2019 επέλεξε η Komatsu Europe, για να παρουσιάσει τη νέα γενιά χωματουργικών μοντέλων της, τα οποία εμφανίζουν αυξημένη ιπποδύναμη, μειωμένη κατανάλωση, βελτιωμένη πρόσβαση στην καμπίνα, πλουσιότερο εξοπλισμό και νέα συστήματα που διευκολύνουν τη ζωή τόσο του χειριστή, όσο και του διαχειριστή του στόλου.

Λόγος γίνεται για τα ολοκαίνουργια HD465-8 και HD605-8 των 55 και 63 τόνων αντίστοιχα, τα οποία αντικαθιστούν στη γκάμα της μάρκας τα HD465-7 και HD605-7. Αμφότερα φέρουν τον κινητήρα Komatsu SAA6D170E-7, του οποίου η προσφερόμενη ισχύς ανέβηκε κατά 5%, φτάνοντας στους 775 ίππους στις 2.000 σ.α.λ. Μια σειρά αναβαθμίσεων, επέτρεψαν σύμφωνα με την εταιρεία, τον περιορισμό της κατανάλωσης του κινητήρα.

Νέο είναι και το προαιρετικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Komatsu Traction Control System (KTCS), το οποίο φρενάρει ανεξάρτητα τους τροχούς, ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη πρόσφυση σε διαφορετικές συνθήκες εργασίας που λαμβάνουν χώρα σε ποικίλα εδάφη. Επειδή το εν λόγω σύστημα λειτουργεί χωρίς την ανάγκη κλειδωμάτων των διαφορικών, δεν επηρεάζεται η απόδοση του συστήματος διεύθυνσης.

Επιπλέον, η τελευταία έκδοση του συστήματος τηλεματικής KOMTRAX, καθώς και το πρόγραμμα συντήρησης Komatsu Care, υπόσχονται αναβαθμισμένες δυνατότητες διαχείρισης στόλου, την ίδια στιγμή που προστατεύουν τα μηχανήματα από κακή χρήση και εξασφαλίζουν τη μέγιστη απόδοση και το βέλτιστο χρόνο λειτουργίας.

Μία ακόμα αναβάθμιση των νέων dumper της Komatsu είναι πως έχει βελτιωθεί η εμπρόσθια πρόσβαση στην καμπίνα, κάτι που επετεύχθη μέσω του επανασχεδιασμού της σκάλας και της τοποθέτησης περισσότερο κεκλιμένων σκαλιών και χειρολαβών. Στην καμπίνα, έχει τοποθετηθεί μία έγχρωμα LCD οθόνη 7 ιντσών, μία ειδική οθόνη οπίσθιας προβολής και ένα αεριζόμενο-θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, το οποίο διαθέτει και αερανάρτηση. Επιπροσθέτως, ο χώρος του κινητήρα απέκτησε φωτισμό και τοποθετήθηκε ένα σύστημα για γρήγορο ανεφοδιασμό με καύσιμα.

Ακόμα, ο μετρητής Payload Meter (PLM) διαχειρίζεται το ωφέλιμο φορτίο κάθε κύκλου μεταφοράς και αναλύει τον όγκο παραγωγής και τις συνθήκες εργασίας του φορτηγού για μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Το βάρος του φορτίου εμφανίζεται σε πραγματικό χρόνο, τόσο στην οθόνη της καμπίνας όσο και στους εξωτερικούς λαμπτήρες του οχήματος.

Διαβάστε επίσης

PreviousNext