Η ΜΑΝ είναι παραδοσιακά από τους κύριους εκθέτες στην κατηγορία των οχημάτων στη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου κατασκευών και εργοταξιακών εφαρμογών του πλανήτη, τη γνωστή Bauma.

Ειδικά φέτος όμως, η ΜΑΝ δεν θα δείξει απλά κάποια χωματουργικά, αλλά σχεδόν πλήρη νέα γκάμα φορτηγών και τεχνολογιών. Και τα 11 εργοταξιακά οχήματα που θα έχουν την ευκαιρία να δουν οι επισκέπτες, φέρουν τόσες καινοτομίες που αποτελούν καινούργια γκάμα θα λέγαμε.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το λανσάρισμα του νέου 9λιτρου κινητήρα D15 σε φορτηγά –τον πρωτοείδαμε σε λεωφορεία του κατασκευαστή- ο οποίος αντικαθιστά από εδώ και στο εξής τον D20 στις σειρές TGS και TGX. Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ, αρκείται σε λιγότερο καύσιμο και είναι αρκετά ελαφρύτερος από το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, (ο D20 είναι 10,5 λίτρα). Ούτε λίγο, ούτε πολύ, ο D15 ζυγίζει 230 κιλά λιγότερο από το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, κάτι που οδηγοί και ιδιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά π.χ., χύδην φορτίων, καυσίμων, ελαίων και τσιμέντου θα λάβουν σοβαρά υπόψη.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Μαρτίου (371) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.