Τροχοί & TIR

Schmitz Cargobull: Νέες επικαθήμενες ανατροπές

Με το εύστοχο σλόγκαν «χτίζοντας αξία» θα δείξει τα νέα της προϊόντα η Schmitz Cargobull στη μεγάλη έκθεση του κατασκευαστικού κλάδου, τη Bauma 2019. Τα εκθέματα θα είναι δύο επικαθήμενες ανατροπές,
Τρίτη 16/04/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Τα νέα της προϊόντα θα παρουσιάσει στην έκθεση Bauma η Schmitz Cargobull.
Τα νέα της προϊόντα θα παρουσιάσει στην έκθεση Bauma η Schmitz Cargobull.

Με το εύστοχο σλόγκαν «χτίζοντας αξία» θα δείξει τα νέα της προϊόντα η Schmitz Cargobull στη μεγάλη έκθεση του κατασκευαστικού κλάδου, τη Bauma 2019. Τα εκθέματα θα είναι δύο επικαθήμενες ανατροπές, και μία ανατροπή εφαρμοσμένη πάνω σε μονό φορτηγό. Πρόκειται για μία S.KI με θερμική μόνωση, μία S.KI με πλαστική επένδυση και μία M.KI με (ηλεκτρικά) συρόμενο μουσαμά. Ειδικά για τα δύο πρώτα οχήματα, διατίθενται ψηφιακοί «βοηθοί» όπως σύστημα τηλεματικής για τρέιλερ, και η εφαρμογή (app) για S.KI ώστε να καταστεί καλύτερη η εκμετάλλευση και να αυξηθεί η ασφάλεια κατά την εργασία.

S.KI με πλαστική επένδυση

Η επικαθήμενη, αλουμινένια ανατροπή S.KI είναι τώρα διαθέσιμη με πλαστική (υλικό Okulen) επένδυση. Οι διαβρωμένες και φθαρμένες μεταλλικές επιφάνειες στο εσωτερικό του κάδου μιας ανατροπής πάντοτε κάνουν το ξεφόρτωμα πιο χρονοβόρο, περίπλοκο έως και επικίνδυνο –το χύδην φορτίο αρχίζει να κινείται μόνο υπό ακραίες και άρα επικίνδυνες γωνίες/κλίσεις.

Η συγκεκριμένη επένδυση διασφαλίζει πως, οποιοδήποτε υλικό γλιστράει πιο εύκολα προς την πόρτα της ανατροπής, χωρίς μάλιστα να μένουν πίσω σημαντικού όγκου υπολείμματα. Γενικά, χάρη στο συγκεκριμένο υλικό, η προσκόλληση του χύδην φορτίου στο δάπεδο αποφεύγεται, βελτιστοποιώντας έτσι την εκφόρτωση, καθώς απαιτείται μικρότερη γωνία ανατροπής, και αποφεύγονται δυνητικά επικίνδυνες κλίσεις προς οποιαδήποτε πλευρά αφού δεν υφίσταται ανισομερής μετακίνηση του φορτίου. Επιπρόσθετα, είναι εμφανές το κέρδος για την ιδιοκτήτη από τους μειωμένους χρόνους που απαιτούνται για κάθε ξεφόρτωμα.

Στην περίπτωση της S.KI με θερμική μόνωση για μεταφορά ασφαλτικών υλικών, οι μηχανικοί εξέλιξης της Schmitz Cargobull έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση του βάρους. Για να επιτευχθεί το υψηλότερο δυνατό ωφέλιμο φορτίο, έγιναν σημαντικές επεμβάσεις κυρίως στη σύσταση του μονωτικού υλικού, το οποίο τώρα είναι 310 κιλά πιο ελαφρύ από το υφιστάμενο μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε αντίστοιχη αύξηση του ωφέλιμου.

Ηλεκτρικά μετακινούμενο κάλυμμα με τηλεχειρισμό

Η Schmitz Cargobull προσφέρει τώρα και τον ηλεκτρικά μετακινούμενο μουσαμά (κάλυμμα) ως προαιρετικό εξοπλισμό που μπορεί να παραγγελθεί από το εργοστάσιο. Τα πλεονεκτήματα αυτής της λειτουργίας είναι πολλά, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με πολύ συχνή φορτοεκφόρτωση ενώ, προσφέρει και έξτρα ασφάλεια και ξενοιασιά στον οδηγό. Ο ηλεκτρικά κινούμενος μουσαμάς μπορεί να ανοίξει και να κλείσει εύκολα και γρήγορα με τηλεχειρισμό είτε μέσα από την καμπίνα, είτε εκτός αυτής. Όπως είναι ευκόλως εννοούμενο, ο οδηγός δε χρειάζεται να ανέβει στη σκάλα/πλατφόρμα πίσω από την καμπίνα, κάτι που σημαίνει αυξημένη εργασιακή ασφάλεια –κάμποσα ατυχήματα στα εργοτάξια συνδέονται δυστυχώς με πτώσεις από τη συγκεκριμένη σκάλα.

Ψηφιακές και οι ανατροπές

Από τις καινοτομίες που θα παρουσιάσει η Schmitz Cargobull, σε περίοπτη θέση θα βρίσκονται διάφορα ψηφιακά «εργαλεία», τα οποία η εταιρεία εξελίσσει συνεχώς, όντας από τις πρώτες που τα υιοθέτησαν. Συγκεκριμένα, όλες οι επικαθήμενες ανατροπές μπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν με το νέο, τρίτης γενιάς TrailerConnect σύστημα τηλεματικής. Στην τελευταία του εκδοχή το σύστημα τηλεματικής προσφέρει πιο «μελετημένη» άνεση λειτουργίας και δίνει έξτρα πληροφορίες όπως, βαθμό φθοράς των υλικών του συστήματος πέδησης, πιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κ.α.

Η S.KI control app είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει τον εξ αποστάσεως έλεγχο καθώς και την παρακολούθηση του τρέιλερ μέσω κινητού τηλεφώνου ή τάμπλετ, με λειτουργικό Android ή iOS. Τέλος, στη διάρκεια της Bauma 2019 θα δοθεί έμφαση από την εταιρεία στην ευελιξία που υπάρχει στη γραμμή παραγωγής για τελείως modular διαμόρφωση κάθε ξεχωριστού τρέιλερ με σασί, αμάξωμα, «ουρά», άξονες και έξτρα να μπορούν να διασκευαστούν με απόλυτη εξειδίκευση για κάθε μεταφορική εφαρμογή όπου δραστηριοποιείται ο πελάτης.

PreviousNext