Με πέντε κινητήρες πετρελαίου αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6d-TEMP, θα εξοπλίζεται το τρίτης γενιάς Opel Vivaro. Οι νέοι κινητήρες έχουν χωρητικότητα 1,5 και 2,0 λίτρων και αποδίδουν ισχύ 102 έως 177 ίππων.
Αναλυτικότερα, ο κινητήρας των 1,5 λίτρων της Opel, αποδίδει ισχύ 102 hp στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm στις 1.600 σ.α.λ. Συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και εμφανίζει μικτή κατανάλωση καυσίμου από 4,9 λτ./100 χλμ. στον κύκλο NEDC και από 6,1 λτ./100 χλμ. στον κύκλο WLTP. Οι εκπομπές ρύπων CO2 στον μικτό κύκλο ξεκινούν από τα 129 και τα 159 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα των 1,5 λτ. συνεργάζεται εκ νέου με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, έχει ισχύ 120 hp στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Η μικτή κατανάλωση πετρελαίου μειώνεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. (κύκλος NEDC) και στα 6,0 λτ./100 χλμ. (κύκλος WLTP). Μειωμένες είναι και οι εκπομπές ρύπων CO2 στον μικτό κύκλο, καθώς ξεκινούν από τα 125 και τα 158 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Η βασική έκδοση του 2λιτρου κινητήρα έχει ισχύ 122 hp στις 3.750 σ.α.λ. και ροπή 340 Nm στις 2.000 σ.α.λ. και εξοπλίζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Με βάση τον κύκλο NEDC, υπόσχεται μικτή κατανάλωση από 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από τα 142 γρ./χλμ. Σύμφωνα με τον πιο ρεαλιστικό κύκλο WLTP, η κατανάλωση ξεκινά από τα 7,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές από τα 183 γρ./χλμ. Πιο πάνω στη γκάμα συναντάμε τον 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 150 hp στις 4.000 σ.α.λ. και 370 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Βάσει του NEDC, η κατανάλωση ξεκινά από τα 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές από τα 137 γρ./χλμ., ενώ σύμφωνα με τον κύκλο WLTP οι πιο πάνω τιμές διαμορφώνονται στα 6,8 λτ./100 χλμ. και στα 179 γρ./χλμ., αντίστοιχα.
Στην κορυφή των εκδόσεων του νέου Vivaro, τοποθετείται η 2λιτρη έκδοση των 177 hp (στις 3.750 σ.α.λ.) και των 400 Nm ροπής (στις 2.000 σ.α.λ.). Ο ισχυρότερος κινητήρας της γκάμας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και εμφανίζει κατανάλωση που ξεκινά από τα 5,3 λτ./100 χλμ. (NEDC) και τα 6,9 λτ./100 χλμ. (WLTP). Οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 141 και τα 182 γρ./ χλμ. αντίστοιχα. Υπενθυμίζεται, τέλος, πως ήδη από το 2020 η γκάμα του τρίτης γενιάς Opel Vivaro θα συμπεριλάβει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.