Πριν το τέλος του 2020, δεκαπέντε μονάδες του Solaris Urbino 18 electric των 18 μέτρων, θα κυκλοφορούν στους δρόμους του Βερολίνου, αποτελώντας τα πρώτα ηλεκτρικά αρθρωτά λεωφορεία της γερμανικής πρωτεύουσας.

Η συμφωνία της πολωνικής μάρκας κλείστηκε με την εταιρεία δημόσιων μεταφορών BVG, η οποία τα προηγούμενα τρία χρόνια είχε παραγγείλει 20 μονάδες του Urbino 12 electric των 12 μέτρων, με τα πέντε πρώτα από αυτά να έχουν πιάσει ήδη δουλειά και τα εναπομείναντα 15 να προβλέπεται να παραδοθούν αργότερα φέτος. Το κόστος της νέας συμφωνίας ανέρχεται στα 13,2 εκ. ευρώ, ένα ποσό που περιλαμβάνει και τις υποδομές φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα εξοπλίζονται με τις μπαταρίες Solaris High Power των 174 kWh. Η φόρτισή τους θα πραγματοποιείται σε επιλεγμένα σημεία μέσω αντεστραμμένου παντογράφου, αλλά και στα ντεπό μέσω βύσματος. Αξίζει να σημειωθεί, πως η Solaris έχει πουλήσει έως τώρα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία της σε ολόκληρη τη Γερμανία.

Και TEMSA στη Γερμανία

Στο μεταξύ, η TEMSA Γερμανίας παρέδωσε πρόσφατα τέσσερις μονάδες του TEMSA HD στην εταιρεία Tholen Reisen, η οποία έχει στο στόλο της 13 τουριστικά λεωφορεία της τούρκικης μάρκας. Με τα νέα της πούλμαν, η Tholen Reisen θα προσφέρει υπηρεσίες στην εταιρεία FlixBus, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο υπεραστικών λεωφορείων της Ευρώπης, εξυπηρετώντας πάνω από 100 εκ. ανθρώπους. Σημειώνεται πως η TEMSA εισήλθε στη γερμανική αγορά το 2007, το 2014 αναδιάρθρωσε τη λειτουργία της και το 2017 πούλησε στη χώρα 60 νέα οχήματα.