«CampX» ονομάζει το Volvo Group το νέο χώρο που δημιούργησε στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, ο οποίος φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα πρότυπο μοντέλο καινοτομίας και συνεργασίας, πάνω στους τομείς της συνδεσιμότητας, της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.

Στόχος της Volvo είναι να ξεκινήσουν σύντομα συνεργασίες με προμηθευτές, εξωτερικούς συνεργάτες και νεοσύστατες επιχειρήσεις και για αυτό το λόγο η εταιρεία συγκέντρωσε στο CampX περισσότερους από 400 ειδικούς υπαλλήλους της στους παραπάνω τομείς. Στο μεταξύ, ο σουηδικός όμιλος ολοκλήρωσε την πώληση του 75,1% των μετοχών που κατείχε στην WirelessCar, μια εταιρεία τεχνολογίας που ασχολείται με τη συνδεσιμότητα των οχημάτων. Νέος ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι το Volkswagen Group και το αντίτιμο της συναλλαγής ήταν 1,5 δισ. σουηδικές κορόνες (περίπου 143,7 εκ. ευρώ).