H αρχή των μεταφορών του Παρισιού, Ile-de-France Mobilités (IDFM), και η εταιρεία δημόσιων μεταφορών RATP, επέλεξαν την HEULIEZ BUS και τα 12μέτρα ηλεκτρικά λεωφορεία GX 337 που κατασκευάζει, για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου Bus2025 που έχει ως στόχο την αντικατάσταση στην περιοχή του Ιλ-ντε-Φρανς, του στόλου των λεωφορείων ντίζελ με πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Το συμβόλαιο που υπεγράφη πρόσφατα, προβλέπει την παράδοση των ηλεκτροκίνητων GX 337 ELEC κατά τη διετία 2020-2022. Το μέγιστο ποσό που θα λάβει η HEULIEZ BUS από τις γαλλικές Αρχές ανέρχεται στα 133 εκ. ευρώ, με την εν λόγω συμφωνία να αποτελεί τη μεγαλύτερη της χώρας για το τρέχον έτος και να έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης, όπου η RATP είχε παραλάβει 36 μονάδες του GX 337 ELEC.

Υπενθυμίζεται, πως το 12μέτρο λεωφορείο της HEULIEZ BUS εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 120 kW με κορύφωση στα 175 kW (οι τιμές για το αρθρωτό μοντέλο των 18 μέτρων είναι 160 kW και 200 kW αντίστοιχα). Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου NMC βρίσκονται τοποθετημένες στο πίσω μέρος και στην οροφή του οχήματος, αφήνοντας ανεπηρέαστη τη χωρητικότητα του λεωφορείου, το οποίο μπορεί να μεταφέρει έως και 100 επιβάτες, από τους οποίους οι 30 είναι καθήμενοι.