Με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, χωρητικότητα 29+1 επιβατών, ελκυστική σχεδίαση και μηχανικά μέρη της Mitsubishi, το νέο Temsa Prestij SX ήρθε και στη χώρα μας για να συμπληρώσει τη γκάμα της τούρκικης μάρκας, η οποία ενδυναμώνει συνεχώς τη θέση της όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά στο σύνολο σχεδόν των 70 αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις της ERGOTRAK, της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Σφακιανάκη και -μεταξύ άλλων- αντιπροσωπεύει στη χώρα μας την Temsa. Αφορμή στάθηκε η έλευση στην Ελλάδα του πρώτου Prestij SX, το οποίο απέκτησε το πολυτελές ξενοδοχείο Amirandes Grecotel Exclusive Resort, που βρίσκεται στις Γούβες Ηρακλείου, της Κρήτης.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο τουριστικό λεωφορείο 7,2 μέτρων που παρέχει στον ιδιοκτήτη του υψηλή εκμετάλλευση σε σχέση με το κόστος κτήσης του (σχέση τιμής – αξίας), γεγονός που το καθιστά το ιδανικό μέσο για τη μεταφορά προσωπικού, για τα τουριστικά γραφεία, τα ΚΤΕΛ κ.α. Μάλιστα, υπάρχει έντονο εμπορικό ενδιαφέρον γύρω από το Prestij SX, γεγονός που οδήγησε στην παραγγελία εκ μέρους της ERGOTRAK και μιας δεύτερης μονάδας, η οποία αναμένεται άμεσα. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ERGOTRAK, το Prestij SX πλεονεκτεί έναντι του ανταγωνισμού του χάρη στην προσιτή τιμή του, στη μεγαλύτερη και πιο βολική μπαγκαζιέρα του (3m3 ), στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και στον εν γένει χαρακτήρα του, καθώς αποτελεί ένα «κανονικό» μικρό πούλμαν και όχι ένα midi-bus που στηρίζεται στην αντίστοιχη έκδοση van.

Στα προηγούμενα «προσόντα» του Temsa Prestij SX, έχουμε να προσθέσουμε ένα ακόμα, το οποίο είναι μάλλον και το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του: Όλα τα μηχανικά μέρη του προέρχονται από τη Mitsubishi, γεγονός που από μόνο του αποτελεί έναν καλό λόγο να το επιλέξει κανείς, καθώς η ιαπωνική μάρκα έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία. Έτσι, ο άμεσου ψεκασμού πετρελαιοκινητήρας προδιαγραφών Euro 6 είναι της Mitsubishi, ένα 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο απόδοσης 150 ίππων ισχύος και 370 Nm ροπής. Συνεργάζεται με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που φέρει και αυτό την υπογραφή της ιαπωνικής μάρκας, όπως και το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, αλλά και οι εμπρός – πίσω άκαμπτοι άξονες.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχους Ιουλίου (375) του Τ&Τ που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.