Τα πρώτα 15 ηλεκτρικά οχήματα αυξημένης αυτονομίας (REEVs) της UPS έπιασαν δοκιμαστικά δουλειά στο Μπέρμινχαμ και στο Σαουθάμπτον της Αγγλίας.

Κατασκευάστηκαν με τη συνδρομή της εταιρείας τεχνολογίας TEVVA Motors από το Ισραήλ και δημιουργήθηκαν προκειμένου να ξεπεραστούν οι περιορισμοί που προκαλούν στα Logistics, τα ηλεκτρικά οχήματα λόγω χαμηλής αυτονομίας. Ουσιαστικά πρόκειται για υβριδικά φορτηγά μικτού βάρους 7,5 τόνων (όγκος χώρου φόρτωσης 23 m3 ), τα οποία αντί για την τυπική αυτονομία των 100 χλμ. που έχουν τα αντίστοιχου βάρους πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά, εμφανίζουν αυτονομία της τάξης των 400 χλμ.

Τα κατά παραγγελία φορτηγά διανομών της UPS εξοπλίζονται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 kW (204 hp) ισχύος και έως και 2.000 Nm ροπής. Ο κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου 74 kWh, οι οποίες δίνουν στο όχημα τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα για πάνω από 100 χλμ. Τα εν λόγω φορτηγά χρησιμοποιούν τεχνολογία γεωγραφικών οριοθετήσεων (geofencing), προκειμένου να μεταβαίνουν αυτόματα στην καθαρά ηλεκτρική λειτουργία όταν φτάνουν σε ένα προκαθορισμένο όριο, όπως πριν από την είσοδο σε αστικό περιβάλλον ή σε ζώνες χαμηλών ρύπων (LEZ).

H ίδια τεχνολογία επιτρέπει στο όχημα να αλλάξει πηγή ενέργειας και να μεταβεί στο ενσωματωμένο «Range Extender», που ουσιαστικά είναι ένας πολύ μικρότερος κινητήρας ντίζελ, ο οποίος φορτίζει τις μπαταρίες και κινεί το φορτηγό στους αυτοκινητόδρομους και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.