Τεύχος #378 - Οκτώβριος 2019 | ΤΡΟΧΟΙ & TIR

Τεύχος #378 - Οκτώβριος 2019

Troxoikaitir issue 378 october 2019 cover

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #378

Μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της Daimler Το πρώτο αυτόνομο Scania χωρίς καμπίνα (+VIDEOS) Επενδύουν στη Nikola Motor Αμβούργο: μόνο ηλεκτρικά από το 2020 Το μεγαλύτερο του κόσμου Οι συνέπειες του «no deal» Brexit στην αυτοκινητοβιομηχανία Τα πρώτα ηλεκτρικά BYD της Γερμανίας WESTERN STAR Stratosphere: Περνώντας στον χώρο της στρατόσφαιρας FUSO eCanter: Δύο χρόνια στο δρόμο Asphalt Cowboy Tourismo: 25 χρόνια επιτυχίες Πώς να παρατείνετε τη ζωή των ελαστικών σε επικαθήμενο όχημα Το κόκπιτ του μέλλοντος Λιβαδειά - Αθήνα: Ταξίδι στο παρελθόν Το μεγαλύτερο εργοστάσιο μπαταριών της Ευρώπης Το πρώτο επιχειρηματικό πάρκο στα Οινόφυτα Αυτόνομες μεταφορές αγροτικών προϊόντων Η έλλειψη οδηγών και η πρόταση του Ν. Χαρτσά Καμιά αλλαγή στη λειτουργία των ΚΤΕΛ Κουρτίνες Krone η Fercam «Η μεταμόρφωση που επίκειται» 143 POWER από την Κρήτη Στην FlixBus πέρασε η Kamil Koç «Ναι σε συνέργειες με Έλληνες αμαξοποιούς» Ξεκινάει το Volvo VISTA Κατάρτιση & Πιστοποίηση Εργαζομένων στον Κλάδο των Μεταφορών και των Logistics Το νέο Δ.Σ. της ΔΕΠΑ Νέο Πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρήσεων «Συνεργατικοί Σχηματισμοί Καινοτομίας» Δυνατές κόντρες στην πράσινη κόλαση (+VIDEO) Schmitz Cargobull: Νέες εγκαταστάσεις και νέα μοντέλα Επενδύσεις στον λιμένα Βόλου 50 χρόνια Scania V8: Τι λένε οι αυτοκινητιστές Με φορτιστές ηλεκτρικών η Γέφυρα 50 χρόνια Scania V8 RoadStars: η ιστορία του μήνα - Γιώργος Βαγγελής Το Σημείωμα του Εκδότη Ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων: Θετική η εικόνα του οκταμήνου Στη διεθνή μεταφορά με Scania S 650 Mitsubishi L200: Δοκιμάζουμε τη νέα γενιά EΡΕΥΝΑ: Leasing Επαγγελματικών Οχημάτων Νέο Mercedes-Benz Sprinter: Στη λαχαναγορά της Χαλκίδας Νέο Ford Fiesta Van: Φιέστα τρύγου στα Μεσόγεια Mercedes-Benz Tourismo: Κατερίνη-Αθήνα