Τροχοί & TIR

Το Agro Mover της Paul

Σε δύο εκδόσεις (αντί για μία) θα διατίθεται εφεξής ο ειδικής χρήσης τράκτορας «Agro Mover» της Paul Nutzfahrzeuge, τις «Transport» και «Work», οι οποίες παρουσιάστηκαν πρόσφατα για πρώτη φορά στο ε
Κυριακή 15/12/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Agro Mover Work της Paul πάνω στο πλαίσιο του Mercedes-Benz Arocs 2051 AS 4x4.
Το Agro Mover Work της Paul πάνω στο πλαίσιο του Mercedes-Benz Arocs 2051 AS 4x4.

Σε δύο εκδόσεις (αντί για μία) θα διατίθεται εφεξής ο ειδικής χρήσης τράκτορας «Agro Mover» της Paul Nutzfahrzeuge, τις «Transport» και «Work», οι οποίες παρουσιάστηκαν πρόσφατα για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό, στην έκθεση Agritechnica 2019.

Μακρά ιστορία στις αγροτικές εργασίες, στη δασοκομία και στον κλάδο των κατασκευών, έχει το Agro Mover της Paul Nutzfahrzeuge, ένας ειδικά διασκευασμένος τράκτορας που στηρίζεται στο πλαίσιο τετρακίνητων φορτηγών διαφόρων κατασκευαστών. Για πρώτη φορά, η βαυαρική εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων ειδικής χρήσης, παρουσίασε στο Ανόβερο στην έκθεση Agritechnica, τον τράκτορά της σε δύο εκδόσεις, τις Transport και Work, οι οποίες ως σκοπό έχουν να εξυπηρετήσουν τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε κλάδου.

Αναλυτικότερα, η έκδοση Work που λανσαρίστηκε στην έκθεση πάνω στο πλαίσιο ενός Mercedes-Benz Arocs 2051 AS 4x4, είναι ένα παντός εδάφους τετρακίνητο όχημα που διαθέτει έναν υπερπλήρη εξοπλισμό, προκειμένου να είναι σε θέση να πραγματοποιεί όλων των ειδών τις αγροτικές εργασίες και παράλληλα να μεταφέρει προσωπικό και εξοπλισμό, ταξιδεύοντας με άνεση στους αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες έως και 80 χλμ./ώρα. Φέρει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 16+2 σχέσεων, μηχανικό οπίσθιο δυναμολήπτη (PTO) με ισχύ μέχρι 360 kW και εξοπλισμό σύμφωνο με το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο επικοινωνίας αγροτικών μηχανημάτων «Isobus». Ο κινητήρας των 12,8 λίτρων αποδίδει 510 ίππους ισχύος.

Μετά τις διασκευές της Paul, η έκδοση Work εφοδιάζεται με ειδικής χρήσης ελαστικά, υδραυλικό σύστημα με αισθητήρα φορτίου, τέσσερις μονάδες ελέγχου και συνολικά έντεκα υδραυλικά συστήματα στο πίσω μέρος του οχήματος. Στον εξοπλισμό υπάρχει ακόμα σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών και δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, το οποίο είναι σε θέση να υποστηρίξει ένα πλήρως αυτόματο σύστημα διεύθυνσης, που επιτρέπει την ημιαυτόνομη οδήγηση σε ελεγχόμενες συνθήκες.

Για πρώτη φορά σε IVECO

Το επίσης καινούργιο Agro Mover Transport, για πρώτη φορά στηρίζεται πάνω σε ένα IVECO Trakker AD 400 4x4, ένα σκληροτράχηλο φορτηγό δύο αξόνων, το οποίο έχει μήκος 6.500 χλστ., ύψος 3.600 χλστ. και μεταξόνιο 3.800 χλστ. Οι συμπαγείς του διαστάσεις, διευκολύνουν την πραγματοποίηση των εργασιών σε συνθήκες περιορισμένου χώρου.

Εξοπλίζεται με το 12τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Eurotronic, το οποίο δεν είναι άλλο από το γνωστό κιβώτιο ASTronic της ZF. Κίνηση παίρνει από τον πετρελαιοκινητήρα Cursor 13 των 12,9 λίτρων που εμφανίζει ισχύ 450 ίππων. Όπως και η έκδοση Work έτσι και η Transport, δύναται να πατήσει άσφαλτο αναπτύσσοντας ταχύτητες έως και 80 χλμ./ώρα. Το φορτηγό της Paul που στηρίζεται στο IVECO Trakker έχει μικτό βάρος 18 τόνων και μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 7,2 τόνων. Το μέγιστο τεχνικό φορτίο στους άξονες ανέρχεται σε έως και 19,4 τόνους, το οποίο κατανέμεται σε 9 τόνους στον εμπρόσθιο και 10,4 τόνους στον οπίσθιο άξονα.

Το Agro Mover Transport προορίζεται για την έλξη αγροτικών μηχανημάτων και τρέιλερ και διαθέτει ένα ειδικό για αυτό το σκοπό ρυθμιζόμενο πέταλο της Jost με ύψος ζεύξης στα 1.410 χλστ. Στο πλαίσιο των διασκευών, οι μηχανικοί της Paul κόντυναν τον πίσω πρόβολο, προκειμένου να διευκολύνεται το κοτσάρισμα διαφόρων εξαρτημάτων.

Η έκδοση Work του Agro Mover, όπως και όλα τα οχήματα της Paul, κατασκευάζονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε πελάτη.
PreviousNext