Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικό αρθρωτό Heuliez

Το πρώτο από τα συνολικά 49 ηλεκτρικά 18μετρα GX 437 ELEC της Heuliez Bus παραδόθηκε πρόσφατα στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας, προκειμένου να ενταχθεί στο δίκτυο Q-Link, το οποίο συνδέει τις μεγαλύτερ
Τετάρτη 19/02/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το πρώτο από τα συνολικά 49 ηλεκτρικά 18μετρα GX 437 ELEC της Heuliez Bus παραδόθηκε πρόσφατα στο Γκρόνινγκεν της Ολλανδίας, προκειμένου να ενταχθεί στο δίκτυο Q-Link, το οποίο συνδέει τις μεγαλύτερες πόλεις της επαρχίας Ντρέντε της χώρας.

Μάλιστα, στο συμβόλαιο υπάρχει και η επιλογή για την απόκτηση 51 επιπλέον μονάδων του αρθρωτού λεωφορείου εντός της προσεχούς 4ετίας, ώστε το εν λόγω δίκτυο να καταστεί πλήρως ηλεκτροκίνητο.

Σημειώνεται, πως το μικτού βάρους 30 τόνων λεωφορείο έχει μήκος 17.970 χλστ., πλάτος 2.550 χλστ. και ύψος 3.350 χλστ., με το μεταξόνιο ανάμεσα στους εμπρός και μεσαίους τροχούς να εκτείνεται στα 5.355 χλστ. και το αντίστοιχο ανάμεσα στους μεσαίους και πίσω τροχούς να έχει μήκος 6.675 χλστ. Το γαλλικό λεωφορείο προσφέρεται με 3 ή 4 πόρτες και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 100 και πλέον επιβατών, από τους οποίους οι 42 είναι καθήμενοι.

Επιπλέον, το Heuliez GX 437 ELEC εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 160/200 kW (215/268 hp) και ροπής 2.100/2.405 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 250 kWh, που βρίσκονται στην οροφή και στο πίσω μέρος του οχήματος, προσδίδοντάς του αυτονομία έως και 120 χλμ. Το ηλεκτρικό λεωφορείο φέρει ενσωματωμένο παντογράφο έως και 450 kW, για την ταχεία φόρτιση των μπαταριών κατά μήκος της διαδρομής, ώστε να επεκτείνεται η αυτονομία του. Εναλλακτικά, οι μπαταρίες φορτίζουν κατά τη διάρκεια της νύχτας στα ντεπό, μέσω ενός βύσματος CCS Combo2 των 100 kW.

PreviousNext