Τεύχος #382 - Φεβρουάριος 2020 | ΤΡΟΧΟΙ & TIR

Τεύχος #382 - Φεβρουάριος 2020

Troxoikaitir issue 382 february 2020 cover

Διαβάστε αυτό το Μήνα - Τεύχος #382

Νέοι Cummins για λεωφορεία Η μεγαλύτερη παραγγελία ηλεκτρικών BYD της Ευρώπης Σε εξαγωγές το 80% των λεωφορείων TEMSA Ηλεκτρική μετατροπή βαν Η ηλιακή ενέργεια στην υπηρεσία των logistics Η Hewlett Packard στα αυτόνομα οχήματα Ηλεκτρικό Piaggio με ανταλλάξιμες μπαταρίες Επιτυχία της Ford Trucks στη Ρουμανία Scania: Προστασία από την κλοπή καυσίμων Ηλεκτρικά και αυτόνομα φορτηγά Kenworth Φορτιστές ρομπότ από τη VW Στρατιά από Iveco στη Ρουμανία Με οφέλη, αλλά και κόστος οι νυχτερινές διανομές Νέο πυροσβεστικό Rosenbauer B34 2.0 Ηλεκτρικές εκδόσεις για όλα τα van Citroen Isuzu – Honda για φορτηγό υδρογόνου Η Scania στους αγώνες ηλεκτρικών Η επιτυχία της Karsan στην Ιταλία Το «OptiDrive» της WABCO Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του DAF CF Electric Νέα διευθύντρια στον Όμιλο FDL Δοκιμές ανάπτυξης μπαταριών με τη βοήθεια του θαλασσινού νερού Δια χειρός Hyundai το ιπτάμενο ταξί της Uber Ηλεκτρικό αρθρωτό Heuliez Τα Scania μετακινούν το «S» Αναβαθμίζονται τα Irizar Αυτόνομα αστικά λεωφορεία στη Ντόχα Ηλεκτρικό Econic το 2022 Ανανέωση για τα Nissan NV300 & NV400 Kalmar με ηλεκτρικά κλαρκ και reach stackers Τα ηλεκτρικά της Amazon Ηλεκτρική ψυκτική μονάδα Thermo King Φορτηγό Υδρογόνου Scania – Πώς λειτουργεί FedEx: «Κάθε ημέρα είναι ημέρα παράδοσης» Ορόσημο παραγωγής για το Citaro Τα MAN TGX της «Μπουντεσλίγκα» O OTE στο delivery τροφίμων Τα Navara του Λιμενικού Logistics προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και αξίας Βραβεύσεις για τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους Συνέδριο Logistics στη Θεσσαλονίκη Νέα σειρά ελαστικών X Multi HD D και X Multi T2 της Michelin Φορτηγό υδρογόνου Hyundai: Δρόμοι του νερού Νέοι σταθμοί διοδίων στη Σερβία Στο δρόμο με τα Renault Kangoo και Master Z.E υδρογόνου Να μας ζήσει το ζεύγος Στίνη… Η Βαρκελώνη απαγορεύει τα παλαιά οχήματα Πρόστιμα μέχρι 50.000 ευρώ από τους επιθεωρητές εργασίας Black Power Επανεκλογή Βιτσαρά στον ΣΥΝΔΔΕ&L