Τροχοί & TIR

Ανανεωμένο Navara OFF-ROADER AT32

Παίρνοντας ως βάση το πρόσφατα ανανεωμένο Navara, η Nissan λάνσαρε την αναβαθμισμένη έκδοση του Navara OFF-ROADER AT32, του σκληροτράχηλου pick-up που για μία ακόμα φορά αποτελεί το προϊόν της συνερ
Δευτέρα 23/03/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Παίρνοντας ως βάση το πρόσφατα ανανεωμένο Navara, η Nissan λάνσαρε την αναβαθμισμένη έκδοση του Navara OFF-ROADER AT32, του σκληροτράχηλου pick-up που για μία ακόμα φορά αποτελεί το προϊόν της συνεργασίας της Nissan και της Arctic Trucks, της ισλανδικής εταιρείας που ειδικεύεται στην κατασκευή οχημάτων 4WD για αποστολές στα πιο δύσβατα εδάφη του κόσμου.

Το ανανεωμένο Navara OFF-ROADER AT32 διαθέτει πλήρη θωράκιση στο κάτω μέρος του αμαξώματος από αναβαθμισμένα υλικά αλουμινίου, με βελτιωμένο σχήμα, για πληρέστερη προστασία του κινητήρα, του συστήματος μετάδοσης, καθώς και του ρεζερβουάρ καυσίμου. Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί νέα ελαστικά 31,6 ιντσών, που υπόσχονται βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων, όπως και αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης στον δρόμο. Οι ειδικές ζάντες αλουμινίου σε μαύρο σατέν χρώμα διαθέτουν διπλές βαλβίδες, για γρήγορη και ακριβή ρύθμιση της πίεσης των ελαστικών, ένα στοιχείο ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το όχημα μετακινείται σε διαφορετικές επιφάνειες.

Προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του οχήματος της Nissan αποτελούν τα ειδικά φτερά στους θόλους των τροχών, που προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία του αμαξώματος κατά την ακραίες συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Βελτιστοποιημένη σε λειτουργία είναι η ανάρτηση της Bilstein, με την εμφάνιση του μοντέλου να συμπληρώνουν τα ειδικά σήματα σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει στοιχεία όπως το ηλεκτρονικό κλείδωμα του εμπρός διαφορικού και την εισαγωγή αέρα μέσω snorkel, κάτι που αυξάνει τη δυνατότητα βύθισης του Navara στα 800 χλστ. Το Navara OFF-ROADER AT32 διατηρεί τις προηγμένες τεχνολογίες από την έκδοση N-Guard στην οποία και βασίζεται, όπως το Hill Start Assist, το Hill Descent Control, το Intelligent Emergency Braking και το Intelligent Around View Monitor.

Στο ίδιο τεύχος #383

PreviousNext