Η Knorr-Bremse επενδύει περαιτέρω στα συστήματα διεύθυνσης, θέλοντας να τα συνδυάσει με τα συστήματα πέδησης στα οποία είναι εξπέρ, ώστε να καταστεί μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις της αγοράς στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Knorr-Bremse διευρύνει το αντικείμενο της κοινοπραξίας που έχει ιδρύσει από το 2015 με τον όμιλο Dongfeng για την κατασκευή αερόφρενων για επαγγελματικά οχήματα της κινέζικης αγοράς. Εφεξής, οι δύο εταιρείες θα παράγουν από κοινού και συστήματα διεύθυνσης και επιπλέον στη συμφωνία προβλέπεται η αύξηση των κονδυλίων για την έρευνα και ανάπτυξη των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης. Πρώτος «πελάτης» της κοινοπραξίας για τα συστήματα διεύθυνσης θα είναι η ίδια η Dongfeng Truck.

«Σε στενή συνεργασία με την Dongfeng, έχουμε αναπτύξει προϊόντα πιο προσαρμοσμένα στις ειδικές απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς. Με την ενσωμάτωση των συστημάτων διεύθυνσης στην κοινοπραξία, κάνουμε ένα ακόμα σημαντικό βήμα προκειμένου να καταστούμε ένας “παίκτης” στην κινέζικη αγορά συστημάτων διεύθυνσης επαγγελματικών οχημάτων. Ταυτόχρονα, ο συνδυασμός συστημάτων πέδησης και διεύθυνσης θα αποτελέσει τη βάση για να γίνουμε προμηθευτές συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (DAS) και υψηλά αυτοματοποιημένης οδήγησης (HAD). Αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας των επαγγελματικών οχημάτων της Κίνας», δήλωσε ο Δρ. Peter Laier, στέλεχος της Knorr-Bremse και υπεύθυνος για το τμήμα Commercial Vehicle Systems.

Υπενθυμίζεται, πως η παραπάνω κίνηση δεν είναι η μόνη επένδυση της Knorr-Bremse στα συστήματα διεύθυνσης επαγγελματικών οχημάτων. Συγκεκριμένα πέρυσι απέκτησε την ιαπωνική Hitachi Automotive Systems, Ltd. και φέτος βρίσκεται σε τελική φάση η εξαγορά της αμερικάνικης R.H. Sheppard Co., Inc από τη WABCO. Σε ό,τι αφορά στην αυτόνομη οδήγηση, η Knorr-Bremse πραγματοποιεί σε συνεργασία με την Continental, δοκιμές εξέλιξης για την ανάπτυξη των ημιαυτόνομων κομβόι, γνωστών με τον όρο «platooning».