Τροχοί & TIR

Σειρά διακρίσεων για την Kässbohrer

Τρία βραβεία απέσπασε η Kässbohrer στον φετινό διαγωνισμό «Trailer Innovation 2021», η επιτροπή του οποίου αξιολογεί τα τρέιλερ σε επτά κατηγορίες (Concept, Chassis, Body, Components, Safety, Enviro
Σάββατο 14/11/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο θεσμός «Trailer Innovation» πρωτοεμφανίστηκε το 2002 και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, με την Kässbohrer να βραβεύεται για τρίτη συνεχή φορά.
Ο θεσμός «Trailer Innovation» πρωτοεμφανίστηκε το 2002 και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, με την Kässbohrer να βραβεύεται για τρίτη συνεχή φορά.

Τρία βραβεία απέσπασε η Kässbohrer στον φετινό διαγωνισμό «Trailer Innovation 2021», η επιτροπή του οποίου αξιολογεί τα τρέιλερ σε επτά κατηγορίες (Concept, Chassis, Body, Components, Safety, Environment και Smart Trailer).

Συγκεκριμένα, η Kässbohrer κέρδισε φέτος το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Components», με το σύστημα οπίσθιας προστασίας από ενσφήνωση «RUPD-5K1», το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε διαφορετικές θέσεις πάνω και κάτω, αποτελώντας ταυτόχρονα τον οπίσθιο προφυλακτήρα ημιρυμουλκούμενων, λαμβάνοντας τη σχετική έγκριση τύπου καθώς πληροί τις προδιαγραφές του κανονισμού ECE.R58.003. Επιπρόσθετα, το πολυλειτουργικό σύστημα -σύμφωνα με την εταιρεία- παρέχει λύσεις για σωστή απόδοση σε πέντε διαφορετικές λειτουργίες ενός τρέιλερ: ράμπα, τρένο, ανατροπή, πορθμείο και αλλαγή ελαστικών.

Επιπλέον, η Kässbohrer πήρε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία «Body» με το Swap Body για κουλούρες «K.SWAU CC», ένα τρέιλερ μήκους 45 ποδών το οποίο έχει απόβαρο μόλις 4,5 τόνων και μικτό βάρος 34 τόνων.

Δεύτερη κατετάγη η γερμανική εταιρεία και στην κατηγορία «Smart Trailer» με το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού «K-ADAS» που διαθέτει, το οποίο αποτελείται από 4 λειτουργίες και φέρει συνολικά 7 τεχνολογίες, από τις οποίες παραπάνω από τις μισές λανσάρονται για πρώτη φορά στη βιομηχανία των τρέιλερ. Αξίζει να αναφερθεί, πως τα εν λόγω συστήματα ασφάλειας της Kässbohrer είναι συμβατά με τα αντίστοιχα υπάρχοντα συστήματα ADAS των φορτηγών, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του λεγόμενου «έξυπνου» ρυμουλκούμενου, το οποίο θα είναι απαραίτητο όταν θα λανσαριστούν τα πλήρως αυτόνομα φορτηγά.

PreviousNext