Με ωφέλιμο φορτίο έως και 1.890 κιλά (chassis cab) και όγκο χώρου φόρτωσης μέχρι και 17 κ.μ., θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς το ë-Jumper, το μεγάλο ηλεκτρικό βαν της Citroën, η οποία διαθέτει ακόμα στη γκάμα της το μικρότερο ë-Jumpy, ενώ ετοιμάζει για του χρόνου και το ë-Berlingo Van. Επιπλέον, για τη μεταφορά προσωπικού, η γαλλική μάρκα προσφέρει το 8+1 θέσεων, ë-SpaceTourer.

Σε ό,τι αφορά στο ë-Jumper, αυτό θα διατίθεται σε εκδόσεις αμαξώματος panel van, chassis cab, double cab chassis και platform cab. Το ηλεκτρικό van θα προσφέρεται σε τέσσερα μήκη αμαξώματος: L1 (4.963 χλστ.), L2 (5.413 χλστ.), L3 (5.998 χλστ.) και L4 (6.363 χλστ.). Το μεταξόνιο της έκδοσης L1 εκτείνεται στα 3,0 μέτρα, της L2 στα 3,45 μέτρα και αυτό των εκδόσεων L3 και L4 ορίζεται στα 4,035 μέτρα.

Σημειώνεται, πως τρεις είναι οι επιλογές για το ύψος του van: H1 (2.254 χλστ.), H2 (2.524 χλστ.) και Η3 (2.764 χλστ.). Η έκδοση L1H1 έχει μικτό βάρος 3,5 τόνων, προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 1.215 κιλών και όγκο χώρου φόρτωσης 8 κ.μ. Στην έκδοση L2H2, το μικτό βάρος παραμένει στους 3,5 τόνους, ενώ το ωφέλιμο και ο όγκος διαμορφώνονται στα 1.135 κιλά και στα 11,5 κ.μ., αντίστοιχα. Από εκεί και πάνω, το μικτό βάρος ανεβαίνει στους 4 τόνους, με την έκδοση L3H2 να έχει ωφέλιμο φορτίο 1.250 κιλών και όγκο 13 κ.μ.

Η L4H2, πάλι, μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 1.265 κιλά φορτίου, ο όγκος του οποίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 15 κ.μ. Η μεγαλύτερη έκδοση L4H3, είναι αυτή που διαθέτει τον χώρο φόρτωσης των 17 κ.μ. (ωφέλιμο φορτίο 1.161 κιλά). Αξίζει να αναφερθεί, επίσης, πως το πλάτος του χώρου φόρτωσης μεταξύ των θόλων, αγγίζει τα 1,42 μέτρα (1,87 μ. συνολικά), που αποτελεί κορυφαία τιμή για τα μέτρα της κλάσης.

Αυτονομία έως 340 χλμ. και φόρτιση σε μία ώρα

Η Citroën εξοπλίζει το ë-Jumper με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 90 kW (120 hp) και ροπής 260 Nm, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα έως και 110 χλμ./ώρα στις εκδόσεις των 3,5 τόνων, με αυτές των 4 τόνων να «τερματίζουν» στα 90 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου, με τους υποψήφιους ιδιοκτήτες του μοντέλου, να μπορούν να επιλέξουν είτε τις μπαταρίες των 37 kWh (εκδόσεις μήκους L1 και L2) είτε αυτές των 70 kWh (εκδόσεις van και chassis cab, μήκους L2S, L3 και L4). Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, οι μικρές μπαταρίες προσδίδουν στο ηλεκτρικό όχημα αυτονομία έως και 200 χλμ., με τις μεγάλες να του δίνουν τη δυνατότητα κίνησης μέχρι και για 340 χλμ., με μία μόνο φόρτιση.

Όσον αφορά τη διαδικασία φόρτισης, αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε σε ένα Wallbox ισχύος 3,7 - 22 kW, είτε σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης των 50 kW. Αναλυτικότερα, σε ένα μονοφασικό Wallbox των 7 kW, η πλήρης φόρτιση των μικρών μπαταριών διαρκεί 6 ώρες, με τις μεγάλες να απαιτούν τον διπλάσιο χρόνο. Αν το αυτοκίνητο συνδεθεί σε ένα τριφασικό Wallbox των 22 kW, οι πιο πάνω χρόνοι φόρτισης διαμορφώνονται στις πέντε και εννέα ώρες, αντίστοιχα. Από την άλλη, τόσο οι μπαταρίες των 37 kWh όσο και αυτές των 70 kWh, χρειάζονται μία ώρα σε έναν ταχυφορτιστή των 50 kW, προκειμένου να φτάσουν από το 0% στο 80% πληρότητας. Κατά τα γνωστά, οι μπαταρίες φορτίζουν μερικώς εν κινήσει, μέσω της μετατροπής της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική.