Τροχοί & TIR

Το Σημείωμα του Εκδότη

Συγκλονισμένος ο κόσμος όλος παρακολούθησε με αγωνία τις δραματικές προσπάθειες των διασωστών για ανεύρεση των αγνοουμένων μέσα στο φλεγόμενο Olympia και δυστυχώς τα αποτελέσματα έφεραν τον πόνο και
από Μανώλης Αγριμανάκης | Σάββατο 05/03/2022 - 10:13
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Σημείωμα του Εκδότη

Συγκλονισμένος ο κόσμος όλος παρακολούθησε με αγωνία τις δραματικές προσπάθειες των διασωστών για ανεύρεση των αγνοουμένων μέσα στο φλεγόμενο Olympia και δυστυχώς τα αποτελέσματα έφεραν τον πόνο και τη θλίψη στις οικογένειες των αδικοχαμένων ανθρώπων της Μεταφοράς, δικών μας συναδέλφων που διάλεξαν να μείνουν στις καμπίνες των φορτηγών τους.

 

Προτίμησαν να μείνουν εκεί που απαγορεύεται, στο γκαράζ και στις καμπίνες των φορτηγών τους, παρά στις άλλες καμπίνες, εκείνες του πλοίου, τις γεμάτες τσιμπούρια, ψύλλους και κοριούς. Ο Grimaldi, μόνο γι' αυτά δεν νοιάζεται.

Μόλις πριν από το τραγικό συμβάν, είχε ανακοινώσει τις νέες αυξήσεις στους ναύλους για τα φορτηγά. Οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στις υπηρεσίες, ιταλικές και ελληνικές, που υπογράφουν για το «αξιόπλοον» του σκάφους, αν δηλαδή τηρούνται τα πρωτόκολλα και τα συστήματα ασφαλείας.

Τσιμπούρια ή θάνατος 

Όχι όμως και της υγιεινής, των άθλιων συνθηκών που επικρατούν στους χώρους διαβίωσης των ταξιδιωτών. Τα τσιμπούρια, με την ανοχή των αρμόδιων υπηρεσιών, έχουν κατακλύσει τις καμπίνες, αναγκάζοντας αρκετούς οδηγούς να παίζουν με το θάνατο, μένοντας στα φορτηγά τους. Έγγραφες καταγγελίες, δυστυχώς δεν γίνονται. Οι οδηγοί φοβούνται ότι αν προβούν σε καταγγελίες, στο επόμενο ταξίδι θα μείνουν απ' έξω.

Κάποιοι καταγγέλλουν τα βιώματά τους στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR, σπεύδουν όμως αμέσως να ζητήσουν να μην αναφερθεί το όνομά τους. Αν πάλι δεν προλάβουν να ζητήσουν τη μη αναφορά του ονόματός τους, τότε άκουσον, άκουσον, στρέφονται με απειλές κατά του περιοδικού.

Αυτό, το έχουμε ζήσει επανειλημμένα και αποτελεί τρανό παράδειγμα του φόβου που κυριαρχεί στους μεταφορείς απέναντι στους πλοιοκτήτες. Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα, η οποία όμως πρέπει ν' αλλάξει.

Και επειδή δεν υπάρχουν συνδικαλιστικά όργανα που θα έπρεπε να έχουν προβεί όχι μόνο σε καταγγελίες, αλλά και σε αγωγές, αυτό που απομένει στους μεταφορείς είναι να απευθύνονται με επιστολές διαμαρτυρίας στα Λιμεναρχεία της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, με κοινοποίηση στα υπ. Ναυτιλίας, Εξωτερικών και Μεταφορών, αλλά και στο περιοδικό μας για την κατάλληλη ανάδειξη των προβλημάτων.

Θα πρέπει όμως, το σύνολο των επιβαινόντων στο πλοίο, οδηγών και αυτοκινητιστών, να έχουν υπογράψει την επιστολή αυτή και δεν θα έχουν να φοβηθούν τίποτα. Αντίθετα, θα έχουν κάνει το σωστό βήμα όχι μόνο για την «κάθαρση» αλλά και για να επικρατήσει, επιτέλους, ο σεβασμός προς τα πρόσωπά τους.

Καλή υγεία να έχετε και πάντα καλοτάξιδοι  

Στο ίδιο τεύχος #407

PreviousNext