Τροχοί & TIR

MAN: Ένας νέος 13λιτρος για όλους

Με επένδυση ύψους 170 εκατ. ευρώ, το νέο κτιριακό συγκρότημα των 23.000 m2 δίπλα στο εργοστάσιο της MAN στη Νυρεμβέργη, είναι έτοιμο να ξεκινήσει την παραγωγή του νέου κινητήρα ντίζελ 13 λίτρων που
Τρίτη 04/04/2023 - 11:58
Κοινοποίηση στα Social Media
Στελέχη του ομίλου TRATON σε αναμνηστική φωτογραφία μπροστά στη νέα εγκατάσταση – επέκταση του εργοστασίου της Νυρεμβέργης.
Στελέχη του ομίλου TRATON σε αναμνηστική φωτογραφία μπροστά στη νέα εγκατάσταση – επέκταση του εργοστασίου της Νυρεμβέργης.

Με επένδυση ύψους 170 εκατ. ευρώ, το νέο κτιριακό συγκρότημα των 23.000 m2 δίπλα στο εργοστάσιο της MAN στη Νυρεμβέργη, είναι έτοιμο να ξεκινήσει την παραγωγή του νέου κινητήρα ντίζελ 13 λίτρων που προορίζεται για όλες τις μάρκες του TRATON GROUP.

«Γράφουμε ιστορία φέτος. Στον όμιλο, αποφασίσαμε να βασιστούμε σε ένα κοινό Μηχανικό σύνολο για το μέλλον. Και σήμερα γιορτάζουμε την τελετή ολοκλήρωσης του εργοστασίου στο οποίο οι κινητήρες της νέας, κοινής γενιάς κινητήρων θα ξεκινήσουν σύντομα να κατασκευάζονται. Θα είναι κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα εξοπλίζουν τα φορτηγά MAN από το 2024 και μετά», εξηγεί ο Christian Levin, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της TRATON SE.

Ο Alexander Vlaskamp, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της MAN Truck & Bus SE, προσθέτει: «Ακολουθούμε μια ξεκάθαρη στρατηγική μηδενικών εκπομπών στη MAN Truck & Bus. Υποθέτουμε ότι περίπου το 50 τοις εκατό των οχημάτων που παραδίδουμε στους πελάτες θα έχουν σύγχρονα συστήματα μετάδοσης κίνησης χωρίς εκπομπές έως το 2030. Σε ορισμένες αγορές εκτός Ευρώπης ή για εφαρμογές όπως εκτός δρόμου, οι κινητήρες ντίζελ θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μεταβατική περίοδο στις εμπορευματικές μεταφορές».

Η παραγωγή του νέου κινητήρα 13 λίτρων του TRATON GROUP θα συμπέσει χρονικά με την έναρξη της σειράς παραγωγής των ηλεκτρικών φορτηγών μεγάλων αποστάσεων της MAN στο εργοστάσιο του Μονάχου.

Οι ηλεκτροκίνητες μονάδες τους θα προέρχονται επίσης από το εργοστάσιο της Νυρεμβέργης. Τα εγκαίνια της
παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης έγιναν πέρυσι. Κατά τη διάρκεια του τεχνολογικού μετασχηματισμού, τόσο τα συμβατικά όσο και τα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης θα λειτουργούν δίπλα-δίπλα από τη γραμμή παραγωγής στο Μόναχο στο μέλλον. Αυτό σημαίνει ότι η Νυρεμβέργη θα παρέχει κεντρικά εξαρτήματα και για τους δύο τύπους μετάδοσης κίνησης.

PreviousNext