Τροχοί & TIR

Κινητήρες ΜΑΝ V8 υδρογόνου

Η επιχειρηματική μονάδα ΜΑΝ Engines, θυγατρική της MAN Truck & Bus, η οποία ασχολείται με την εξέλιξη και κατασκευή κινητήρων που δεν προορίζονται για οδική μεταφορά, ακολουθεί κατά πόδας τις τε
Τρίτη 13/06/2023 - 11:25
Κοινοποίηση στα Social Media

Η επιχειρηματική μονάδα ΜΑΝ Engines, θυγατρική της MAN Truck & Bus, η οποία ασχολείται με την εξέλιξη και κατασκευή κινητήρων που δεν προορίζονται για οδική μεταφορά, ακολουθεί κατά πόδας τις τεχνολογικές εξελίξεις, ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η εταιρεία μόλις παρουσίασε έναν οχτακύλινδρο (V8) κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο (H2). Πρόκειται για ένα σταθερό κινητήρα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας (CHP), ο οποίος παρουσιάζει θερμική απόδοση που ξεπερνά το 90%. Η διάμετρος επί διαδρομή των κυλίνδρων είναι 132x157, και ο κινητήρας λειτουργεί με σταθερό ρυθμό περιστροφής -1.500 σ.α.λ. στα 50 Hz.

Σημαντική παράμετρος που επέτρεψε στους μηχανικούς εξέλιξης να μειώσουν την πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου συνόλου, είναι το γεγονός ότι το πρωτότυπο βασίζεται στον ίδιας χωρητικότητας κινητήρα φυσικού αερίου ΜΑΝ Ε3268 V8, ο οποίος έχει κατασκευαστεί σε χιλιάδες μονάδες την τελευταία δεκαετία. Το
μηχανικό σύνολο υδρογόνου με την ονομασία MAN H3268, περνά αυτή τη στιγμή τις τυποποιημένες διαδικασίες σε πάγκο δοκιμών στο εργοστάσιο του κατασκευαστή στη Νυρεμβέργη.

Στο ίδιο τεύχος #421

Το Σημείωμα του Εκδότη
Παλαμάς team. Πάνω αριστερά ο ιδιοκτήτης του 143 Γιώργος Καρακώστας
PreviousNext