Τροχοί & TIR

Roadshow με ηλεκτρικά Mercedes-Benz eActros

Ξεκίνησε το πρώτο roadshow με ηλεκτρικά φορτηγά eActros από τη Mercedes-Benz Trucks σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα, τρία οχήματα ξεκίνησαν από τη μονάδα παραγωγής στο Wörth της Γερμανίας πρ
Πέμπτη 15/06/2023 - 10:41
Κοινοποίηση στα Social Media

Ξεκίνησε το πρώτο roadshow με ηλεκτρικά φορτηγά eActros από τη Mercedes-Benz Trucks σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα, τρία οχήματα ξεκίνησαν από τη μονάδα παραγωγής στο Wörth της Γερμανίας προς Ιταλία, με ενδιάμεσο σταθμό την Αυστρία. 

Στη συνέχεια, επέστρεψαν στη Γερμανία για περιήγηση στις κυριότερες πόλεις της χώρας, και μετά συνέχισαν προς Βέλγιο και Ολλανδία.

Σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού υπήρχαν συνεχείς στάσεις σε προκαθορισμένα σημεία όπου οι ενδιαφερόμενοι πελάτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα οχήματα και να πληροφορηθούν για τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Εξειδικευμένοι μηχανικοί από το τμήμα E-mobility της Mercedes παρείχαν πληροφορίες για διάφορα πρακτικά θέματα, σε συνάρτηση πάντα με τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς. Συνολικά, τα τρία eActros κάλυψαν 3.700 χιλιόμετρα σε μία περίοδο πέντε εβδομάδων, με τη φόρτιση να γίνεται σε δημόσιους χώρους ή στις εγκαταστάσεις των κατά τόπους διανομέων της Daimler Trucks.

Το μικρό κονβόι αποτελούσαν δύο eActros 300 (4x2) κι ένα eActros 400 (6x2). Τα eActros απευθύνονται στη λεγόμενη κατηγορία των βαρέων διανομών, και το πρώτο εξήλθε της γραμμής παραγωγής τον Ιούνιο του 2021. Τα eActros 300 διαθέτουν 3 battery packs και το eActros 400 φέρει 4 -112 kWh έκαστο. Η μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση είναι, στην περίπτωση του eActros 400, έως 400 χιλιόμετρα. Η τεχνολογική καρδιά του οχήματος είναι ο ηλεκτρικός κινητήριος άξονας με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων. Τα δύο υδρόψυκτα μοτέρ αποδίδουν συνεχή ισχύ 330 kW (450 HP), με τη στιγμιαία (peak) να φτάνει τα 400 kW.

Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στο eActros LongHaul βασίζονται στην τεχνολογία κυψελών φωσφορικού λιθίου-σιδήρου (LFP) και χαρακτηρίζονται κυρίως από μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερη αξιοποιήσιμη ενέργεια. Οι μπαταρίες στα μελλοντικά οχήματα παραγωγής eActros LongHaul θα μπορούν να φορτίζονται από το 20% στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας αν χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής (περίπου) ενός megawatt. Στον πυρήνα της εξέλιξης του νέου ηλεκτρικού Mercedes μεσαίων/μεγάλων αποστάσεων, βρίσκεται η πρόθεση της εταιρείας να προσφέρει μία ολιστική λύση στους πελάτες της: πέρα δηλαδή, από την πώληση του οχήματος, θα προσφέρονται συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανάπτυξη υποδομών φόρτισης και γενικότερα υποστήριξη μετά την πώληση. Πέρα από αξιοπιστία και αντοχή, η Mercedes θέλει να εξασφαλίσει ότι, όποιος επενδύσει στο νέο όχημα θα έχει σίγουρη την απόσβεση της επένδυσής του.

Το Roadshow συνέπεσε με τη συμπλήρωση 60 ετών συνεχούς λειτουργίας του μεγαλύτερου εργοστασίου της
Mercedes-Benz Trucks στο Wörth am Rhein, στο οποίο η παραγωγή ξεκίνησε το 1963. Μέχρι τώρα, έχουν κατασκευαστεί εκεί περίπου 4,4 εκατομμύρια φορτηγά με το αστέρι στη μάσκα. Σήμερα, εκεί κατασκευάζονται τα Actros, Arocs και Atego, ενώ για τη Mercedes-Benz Special Trucks φτιάχνονται εκεί τα Econic, Unimog και Zetros.

H μαζική παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών Mercedes ξεκίνησε το 2021 με το eActros, για να ακολουθήσει το 2022 το eEconic. Με 10.000 εργαζόμενους, το εργοστάσιο του Wörth είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στο ομοσπονδιακό κρατίδιο Ρηνανία-Παλατινάτο.

PreviousNext