Ίσως ο πιο φτιαγμένος θάλαμος που κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους θα εμφανιστεί στην έκθεση TRANSPORT SHOW, στο περίπτερο της γνωστής εταιρείας Γ. Κατρίτσης.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι αράδες, ο θάλαμος δέχεται τις τελευταίες περιποιήσεις στην εταιρεία του κ. Νάσου Πετρόπουλου στον Ασπρόπυργο που πρόσφατα τον απέκτησε και αποτελεί το καμάρι του. Έτσι και οι επισκέπτες της έκθεσης θα δουν έναν θάλαμο Chereau με φουλ έξτρα μέσα-έξω. Προς το παρόν εδώ βλέπετε έναν τυπικό θάλαμο.
Από μόνο του, βέβαια, το μοντέλο Inogam είναι από τα πιο δημοφιλή στην αγορά, ιδιαίτερα στους διεθνομεταφορείς. Άλλωστε, σε αυτούς κατά κύριο λόγο απευθύνεται για να τους προσφέρει τη βέλτιστη εκμετάλλευση και αυτό φαίνεται από τις διαστάσεις του. Το εξωτερικό μήκος, μόλις ξεπερνάει τα 14 μέτρα (14.040 χιλ.) και το εσωτερικό του είναι στα 13.389 χιλ.
Ένα από τα στοιχεία των θαλάμων CHEREAU INOGAM που εκτιμώνται δεόντως τόσο από τους οδηγούς όσο και από τους ιδιοκτήτες των μεταφορικών εταιρειών, είναι οι επιπλέον προφυλακτήρες του πίσω μέρους, ένα πατενταρισμένο σύστημα που η γαλλική εταιρεία ονομάζει «Bumper-C» και το οποίο απαντάται στο 90% των θαλάμων της. Πρόκειται στην ουσία για ρολά (κύλινδροι) από PVC, τα οποία λειτουργούν σαν προφυλακτήρες, απορροφώντας τις δυνάμεις πρόσκρουσης κατά τη διαδικασία προσέγγισης στις ράμπες. Την ίδια λογική ακολουθούν και τα πίσω φωτιστικά σώματα «Flex-C LED», τα οποία υποχωρούν προς τα μέσα σε περίπτωση επαφής, ώστε να μην σπάσουν σε κάποια μικροσύγκρουση. Όπως υποδηλώνει και το όνομά τους φέρουν τεχνολογία LED και υπόσχονται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τα συμβατικά φωτιστικά.
Για αυξημένη σταθερότητα το σασί φέρει ένα πίσω πλαίσιο με ειδική επεξεργασία που το καθιστά πιο άκαμπτο και το προστατεύει από ζημιές που προκαλούνται από τα περονοφόρα οχήματα. Επιπλέον, σε όλο το πλάτος της πίσω περιοχής, ένα περίβλημα από χάλυβα προστατεύει τη δομή του δαπέδου, το οποίο αποτελείται από ένα ενιαίο τμήμα που είναι κατασκευασμένο από μονωτικό υλικό, ειδικό ξύλο, ρητίνες και κόντρα πλακέ. Παράλληλα, τα πλευρικά τοιχώματα του θαλάμου συνδέονται στο πλαίσιο με κάθετες βίδες, γεγονός που καθιστά την κατασκευή ακόμα πιο άκαμπτη. Ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του θαλάμου, καθώς είναι αυτό που δέχεται το βάρος της μονάδας ψύξης.
Για τη διατήρηση της θερμοκρασίας χωρίς απώλειες, ο θάλαμος φέρει ένα νέο σύστημα αγωγών εξαερισμού «AirEfficient-C» που επιτρέπει την καλύτερη χρήση της μονάδας ψύξης και τη διατήρηση της ίδιας θερμοκρασίας σε όλο το μήκος του θαλάμου, συμβάλλοντας στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου της μονάδας ψύξης, του χρόνου χρήσης και κατά συνέπεια της συντήρησής της.