Τροχοί & TIR

Στα βουνά με Ford Ranger Wildtrak

Είτε πρόκειται για επαγγελματική χρήση είτε για εκδρομές και πιο lifestyle χρήση, το Wildtrak θα ανταμείψει τον ιδιοκτήτη του με τις αυξημένες επιδόσεις του.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 06/04/2024 - 13:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το Ranger Wildtrak διαθέτει πακέτο off-road, το οποίο περιλαμβάνει πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος για μεγαλύτερη πρόσφυση και ποδιές στο κάτω μέρος για εξαρτήματα που είναι ευαίσθητα κατά το πέρασμα από ανώμαλες επιφάνειες.
Το Ranger Wildtrak διαθέτει πακέτο off-road, το οποίο περιλαμβάνει πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος για μεγαλύτερη πρόσφυση και ποδιές στο κάτω μέρος για εξαρτήματα που είναι ευαίσθητα κατά το πέρασμα από ανώμαλες επιφάνειες.

Με μοναδικά χαρακτηριστικά, ασύγκριτα πλεονεκτήματα και ελκυστική τιμή το Ford Ranger συγκεντρώνει πολλούς λόγους για να το αποκτήσετε. 

Συνδυάζοντας πολιτισμένα στοιχεία εντός δρόμου και απίστευτες εκτός δρόμου δυνατότητες σε προκαλεί να το δοκιμάσεις στα όριά του. Παραλαμβάνουμε την έκδοση Wildtrak από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Ford Βροχίδης- Χατζής Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη και ξεκινούμε για το πεδίο δράσης του Ranger σε απάτητα μονοπάτια των βουνών της Θεσσαλίας. 

Η κεντρική οθόνη αφής είναι 12 ιντσών (30,5 εκατοστών) από την οποία ο οδηγός έχει πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες.
Η κεντρική οθόνη αφής είναι 12 ιντσών (30,5 εκατοστών) από την οποία ο οδηγός έχει πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες.

Τύποι Αμαξώματος και επίπεδα εξοπλισμού 

Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα. Αρχικά, η Single Cab χωρίς πίσω καθίσματα, προσφέρει εκτεταμένη επιφάνεια φόρτωσης. Στη Rap Cab μπορούν να μεταφερθούν επιπλέον δύο επιβάτες στα πίσω καθίσματα ενώ το ωφέλιμο φορτίο του φτάνει μέχρι και τον ένα τόνο. Κορυφαία σε χώρους είναι η Double Cab με άφθονο χώρο για έως πέντε επιβάτες και αναμενόμενα πιο περιορισμένες διαστάσεις στην καρότσα. Αναφορικά με τον εξοπλισμό είναι διαθέσιμα έξι επίπεδα: το XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum καθώς και το κορυφαίο Raptor.

Οι τρεις πίσω επιβάτες έχουν αρκετό ωφέλιμο χώρο στη διάθεσή τους.
Οι τρεις πίσω επιβάτες έχουν αρκετό ωφέλιμο χώρο στη διάθεσή τους.

Θεσσαλονίκη – Λάρισα 

Στον αυτοκινητόδρομο επιλέγουμε την ταχύτητα των 100 χλμ./ ώρα στο Cruise Control εναλλάσσοντας τις λειτουργίες Eco και Normal. Με τη λειτουργία Eco επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καυσίμου η οποία κυμαίνεται περίπου στα 10,5 λίτρα/100 χλμ. 

Σημείο υπεροχής για το Ranger είναι το αυτόματο δεκάρι κιβώτιο το οποίο ανεβάζει και κατεβάζει σχέσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου χωρίς να γίνονται αντιληπτές από τους επιβάτες. Η ισχύς του κινητήρα είναι συνεχόμενη και με το πάτημα του γκαζιού η ταχύτητα ανεβαίνει αστραπιαία.

Παραλαμβάνοντας το Ford Ranger Wildtrak από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη.
Παραλαμβάνοντας το Ford Ranger Wildtrak από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Ford Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη.

Ασταμάτητο στα βουνά 

Πώς είναι όμως το Ford Ranger Wildtrak εκτός δρόμου; Για να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό το βγάζουμε έξω από την άσφαλτο και πιάνουμε τις χωμάτινες διαδρομές. Το πρώτο θετικό στοιχείο που καταγράφουμε είναι η απόκριση στο γκάζι η οποία είναι εξαιρετική ενώ εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που επιταχύνει το όχημα ακόμη και στο χώμα. Οι ρεπρίζ του είναι καταιγιστικές. Στο χώμα πραγματικά δε θέλεις να σταματήσεις να το οδηγείς. Αν θελήσεις να το οδηγήσεις με ένα πιο σβέλτο ρυθμό το μόνο σίγουρο είναι ότι το Ranger δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει.

Όσον αφορά τα περάσματα μέσα από βαθιές αυλακιές ή μεγάλες λακκούβες δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Η γωνία προσέγγισης είναι στις 28ο, η γωνία αναχώρησης στις 22ο και η γωνία κλίσης στις 25ο. Επιπρόσθετα, η απόσταση από το έδαφος είναι στα 23,7 εκατοστά που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο ελίσσεται με άνεση και ευκολία ανάμεσα στις κακοτοπιές του δρόμου (π.χ. πέτρες). Να αναφέρουμε επίσης ότι το Ranger μπορεί να κινηθεί σε υδάτινο πέρασμα 800 χιλιοστών.

Ο χειρισμός του συρόμενου καλύμματος γίνεται από το τηλεχειριστήριο του κλειδιού.  Επίσης το σκαλοπάτι πίσω από το δεξί τροχό κάνει εύκολη την από/ επιβίβαση στην καρότσα.
Ο χειρισμός του συρόμενου καλύμματος γίνεται από το τηλεχειριστήριο του κλειδιού. Επίσης το σκαλοπάτι πίσω από το δεξί τροχό κάνει εύκολη την από/ επιβίβαση στην καρότσα.

Επιλογή προγραμμάτων οδήγησης και λειτουργιών τετρακίνησης 

Ανάλογα με τις απαιτήσεις της διαδρομής, είχαμε την ευκαιρία να επιλέξουμε ανάμεσα στις διαφορετικές προτεινόμενες λειτουργίες όπως τη Slippery, την Tow/Haul καθώς επίσης τη Sand, τη Baja, και τη Rock Crawl οι οποίες δίνουν πρόσθετη ώθηση στο όχημα. Για τα πιο ακραία σημεία ενεργοποιήσαμε το σύστημα τετρακίνησης το οποίο χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης.

Στο χώρο της καρότσας διατίθεται υποδοχή πρίζας 12V/240V η οποία προσφέρει εύκολη σύνδεση για μια σειρά από ηλεκτρικά εργαλεία.
Στο χώρο της καρότσας διατίθεται υποδοχή πρίζας 12V/240V η οποία προσφέρει εύκολη σύνδεση για μια σειρά από ηλεκτρικά εργαλεία.

Διαβάστε περισσότερα για το Ford Ranger Wildtrak στο τεύχος Απριλίου - Βρείτε το εδώ

PreviousNext