Σε αυτό το τεύχος, ο δρόμος μας φέρνει στην αγαπημένη μας Κρήτη για να συναντήσουμε το Scania R του Μπάμπη Χρονάκη. Κοτσάρει βυτίο υγρών τροφίμων και είναι ένα από τα ελκυστικότερα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Ας το γνωρίσουμε.
Οι αδυναμίες μας
Στα επικαθήμενα ανέκαθεν είχαμε δύο αδυναμίες. Στα ψυγεία και στα βυτία υγρών τροφίμων. Πρόκειται για εξαιρετικούς συρμούς οι οποίοι τραβούν όλα τα βλέμματα επάνω τους. Ειδικά τα βυτία όταν είναι πλυμένα και γυαλισμένα, τότε, κάνουν τη διαφορά. Όπως του Μπάμπη Χρονάκη από το Ηράκλειο Κρήτης. Το συναντούμε συχνά στον δρόμο, να αστράφτει από μπροστά μέχρι πίσω, και τελικά δεν μπορούμε να αντισταθούμε στον πειρασμό. Ζητούμε από τον Μπάμπη να φωτογραφίσουμε τον καταπληκτικό του συρμό και το αποδέχεται με μεγάλη χαρά. Βέβαια και η δική μας χαρά είναι δεδομένη.
Δύο δεκαετίες στο τιμόνι
Παράλληλα μας δίνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε με τον Μπάμπη για διάφορα θέματα γύρω από το φορτηγό. Πρόκειται για έναν ευχάριστο συνομιλητή με αρκετές γνώσεις γύρω από τον χώρο της μεταφοράς και φυσικά για τα Scania. Ο ίδιος έχει εργαστεί σκληρά για να φτιάξει την εταιρεία του, χτίζοντας ένα καλό όνομα στον χώρο. Τα πρώτα του βήματα τα έκανε κοντά στον πατέρα του ο οποίος ήταν επαγγελματίας οδηγός. Όμως στις αρχές του 2000 ο Μπάμπης άνοιξε τα δικά του φτερά. Αγόρασε το πρώτο του φορτηγό και έχοντας γράψει πλέον πολλά εκατομμύρια χιλιόμετρα, κατάφερε να φτιάξει ένα σεβαστό στόλο, αποτελούμενος τόσο από φορτηγά όσο και από λεωφορεία. Το κύριο μεταφορικό έργο των βυτίων του είναι στην Ευρώπη, εξυπηρετώντας παράλληλα ένα σημαντικό πελατολόγιο και στην Ελλάδα.
Το διαμάντι της Κρήτης
Τον Μπάμπη τον παραδεχόμαστε για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έχει καλό όνομα στην πιάτσα και δεύτερον επειδή ο στόλος του αποτελείται από φορτηγά πραγματικά «λουλούδια». Στο κάθε ένα από αυτά έχει ρίξει αρκετό χρήμα για να το μετατρέψει σε Super Truck. Αναμφίβολα το βυτίο υγρών τροφίμων της παρουσίασης είναι ένα από τα πιο καλοστημένα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς και ευρωπαϊκούς δρόμους. Το πρώτο σημείο υπεροχής είναι ο χρωματισμός του. Στο λευκό χρώμα της καμπίνας έχουν δημιουργηθεί σχέδια από αριστερά και δεξιά με κόκκινους χρωματισμούς. Παράλληλα η μάσκα, ο γείσος, οι καθρέφτες και τα σκαλοπάτια έχουν βαφεί με μαύρο χρώμα. Αυτή η τριχρωμία χαρίζει τη δική της μοναδική ταυτότητα στο διαμάντι της Κρήτης. Το κάθε αξεσουάρ που βρίσκεται επάνω στην Topline καμπίνα έχει μελετηθεί καλά πριν τοποθετηθεί. Όπως για παράδειγμα οι επάνω και κάτω προβολείς και γενικότερα όλος ο έξτρα φωτισμός του.
Γράφοντας καθημερινά στους δρόμους εκατοντάδες χιλιόμετρα ο οδηγός θέλει να απολαμβάνει το ταξίδι του. Πώς θα γίνει αυτό; Μα φυσικά με έναν ευχάριστο χώρο οδήγησης. Μία καμπίνα που θα σε προδιαθέτει για να βγάζεις ξεκούραστα δρομολόγια. Ο Μπάμπης επιστράτευσε και πάλι το μεράκι του για να κάνει κάτι μοναδικό. Απευθύνθηκε στον ταπετσιέρη Δημήτρη Μυστιλίδη και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Μία καμπίνα όνειρο που ταιριάζει απόλυτα με το ύφος και το στυλ του Scania Vendetta από την Κρήτη.