Τροχοί & TIR

The Story goes on!

Ας γνωρίσουμε το Scania R 620 της Tsagas Transport.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 25/01/2025 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Όταν σε συζητήσεις που κάνουμε με αυτοκινητιστές αναφέρονται σε κάποιον φανατικό σκανιάκια από την Άρτα, το μυαλό μας πηγαίνει απευθείας στον Κώστα Τσάγκα. Τον Κώστα τον έχουμε ταυτίσει με τη σουηδική μάρκα. Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το πάθος και την αγάπη του για τα φορτηγά Scania. 

Έτσι λοιπόν, όποτε ο δρόμος μας φέρνει στην Ήπειρο, θα περάσουμε από τις εγκαταστάσεις της Tsagas Transport για να συναντήσουμε τον ίδιο. Συμβαίνει μάλιστα, όχι σπάνια, να μας υποδεχτεί με κάποιο νέο απόκτημά του. Όπως το R 620 της παρουσίασης. Ας το γνωρίσουμε.

Εμπειρία στον χώρο 

Ο Κώστας είναι αυτοκινητιστής «από κούνια». Ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του Παύλου Τσάγκα ο οποίος βρισκόταν στο τιμόνι του φορτηγού από το 1974 μέχρι την ημέρα της συνταξιοδότησής του. Στο παρελθόν έχουμε φιλοξενήσει συνέντευξή του, ο οποίος μας μίλησε για τις μεταφορές στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια καθώς και την πορεία του στον χώρο. Από μικρή ηλικία, από τη δεκαετία του 1980, ξεκίνησε ο Κώστας να τον ακολουθεί στα δρομολόγιά του σε όλη την Ελλάδα. Δεν είχε δίπλωμα, ωστόσο, μάθαινε τη δουλειά, καθώς την περίοδο εκείνη κάποιος έπρεπε να αποκτήσει πρώτα εμπειρία ως βοηθός και εν συνεχεία να γίνει επαγγελματίας οδηγός. Η λαχτάρα του ήταν τεράστια. Το μόνο που σκεφτόταν ήταν πότε θα περνούσε ο καιρός για να καβαλήσει μόνος του το φορτηγό. Τα χρόνια κυλάνε σαν νερό και σύντομα βρέθηκε στο τιμόνι του Scania. Έκτοτε εργάστηκε σκληρά και σήμερα οι κόποι του ανταμείβονται, δημιουργώντας ένα στόλο οχημάτων, έχοντας αναπτύξει παράλληλα ένα σημαντικό πελατολόγιο. 

Ο συρμός μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα από και προς τη Δυτική Ελλάδα.
Ο συρμός μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα από και προς τη Δυτική Ελλάδα.

Το δέσιμο με τα Scania 

Ο Κώστας μεγάλωσε μέσα στα Scania καθώς ο πατέρας του άλλαξε διάφορα μοντέλα του Σουηδού κατασκευαστή. Η συγκεκριμένη μάρκα του έκανε το κλικ από την πρώτη στιγμή. «Οδηγούσε στην ανηφόρα της Κανέτας το Scania 141 και έτριζε ο δρόμος», θυμάται ο ίδιος. Έκτοτε πέρασαν σχεδόν όλα τα μοντέλα από τα χέρια του και δεν είναι υπερβολή ότι οι συνάδελφοί του συχνά τον αποκαλούν καθηγητή των Scania. Γνωρίζει τα πάντα για αυτά, μέχρι την τελευταία τους βίδα. 

Κόκκινη δύναμη 

Στο τεύχος αυτό θα μας απασχολήσει ένα από τα τελευταία του αποκτήματα, καθώς το τελευταίο διάστημα έχει προσθέσει και άλλα Scania στον στόλο του. Η «κόκκινη δύναμη» είναι ένα υπέροχο R 620 με μοναδικά χαρακτηριστικά. Όλα τα φορτηγά του Κώστα είναι φορτωμένα με πολλά αξεσουάρ αλλά το κάθε ένα είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Ωστόσο, στο R της παρουσίασης υπάρχει μια καινοτομία. Το συγκεκριμένο ήταν τριαξονικό φορτηγό το οποίο μετατράπηκε σε διαξονικό τράκτορα. Έκτοτε έγιναν αρκετές αλλαγές για να έρθει στη σημερινή του κατάσταση. Βάφτηκε από την αρχή, τοποθετήθηκαν μπάρες, προβολείς, γείσος, μαρκίζες, τενόρια και άλλα. Σημείο αναφοράς φυσικά είναι οι αερογραφίες στην πλάτη της καμπίνας, όπου απεικονίζεται η ιστορία του Κώστα. 

Όλη η αυτοκινητιστική ιστορία του Κώστα Τσάγκα σε αερογραφία.
Όλη η αυτοκινητιστική ιστορία του Κώστα Τσάγκα σε αερογραφία.

Από τα πρώτα χρόνια που δούλευε ως μηχανικός φορτηγών σε συνεργεία, μέχρι σήμερα όπου είναι παρέα με μάστορες που φτιάχνουν τα δικά του οχήματα. Κορυφαίας σχεδίασης είναι και το εσωτερικό με ταπετσαρίες και επενδύσεις που αναβαθμίζουν σημαντικά την παρουσία της κόκκινης δύναμης από την Άρτα.

Υπέροχος χώρος εργασίας.
Υπέροχος χώρος εργασίας.
PreviousNext