Τροχοί & TIR

Νέο Iveco Crossway Elec. Ηλεκτρικό intercity μεγάλης αυτονομίας

Η Iveco Bus λανσάρει νέο ηλεκτρικό λεωφορείο Crossway υψηλού δαπέδου, με εντυπωσιακή αυτονομία και μεγάλες μεταφορικές ικανότητες, το οποίο προστίθεται στην εντυπωσιακού εύρους γκάμα των intercity που κατασκευάζει.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Φωτογραφίες: Iveco Bus | Κυριακή 05/01/2025 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Μετά τη γεωμετρική άνοδο των ταξινομήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών χαμηλοδάπεδων αστικών λεωφορείων τα τελευταία χρόνια, όλοι οι κατασκευαστές λανσάρουν τώρα νέα μοντέλα ηλεκτροκίνητων περιαστικών/intercity λεωφορείων. 

Τελευταία προσθήκη στην κατηγορία, το ολοκαίνουργιο Crossway Elec της Iveco Bus, το οποίο έκανε πρεμιέρα στην έκθεση Autocar Expo στη Λυών της Γαλλίας. 

Το υψηλού δαπέδου, αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο προορίζεται κυρίως για περιαστικά δρομολόγια, και έρχεται να προστεθεί –διαθέσιμο από το 2025- στη μεγάλη (και με κάθε δυνατή επιλογή γραμμής μετάδοσης κίνησης) γκάμα των Crossway. Θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στο Vysoke Mytο της Τσεχίας. 

Οι μεταφορικές δυνατότητες δεν επηρεάζονται σημαντικά σε σχέση με Crossway με θερμικό κινητήρα.
Οι μεταφορικές δυνατότητες δεν επηρεάζονται σημαντικά σε σχέση με Crossway με θερμικό κινητήρα.

Το Crossway Elec, χαρακτηρίζεται από την αρθρωτή (modular) κατασκευή του, έχει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, χάρη σε συστοιχίες μπαταριών (NMC) 69 kWh η καθεμία με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και συναρμολογημένες από την FPT Industrial - ο προσδοκώμενος κύκλος ζωής των μπαταριών (εγγυημένος για 10 χρόνια) είναι 15 χρόνια. 

Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, ένα battery pack μπορεί να τοποθετηθεί και στο πίσω τμήμα.
Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, ένα battery pack μπορεί να τοποθετηθεί και στο πίσω τμήμα.

Ανάλογα με τις ανάγκες, προβλέπονται 3 έως 6 συστοιχίες (battery packs) μπαταριών, οι οποίες κατανέμονται στην οροφή και στο πίσω μέρος των λεωφορείων αν πρόκειται για τρεις ή τέσσερις. Αντίθετα, για πέντε ή έξι συστοιχίες, προβλέπεται η τοποθέτησή τους σε μία από τις πλευρικές μπαγκαζιέρες. Ο κινητήρας είναι της Siemens, μοντέλο Elfa III με ισχύ 290 kW και ροπή 3000 Nm.

Περισσότερα για το νέο Iveco Crossway Elec θα διαβάσετε στο τεύχος Ιανουαρίου - Βρείτε το εδώ

PreviousNext