Ένα βροντερό «όχι» ήταν η απάντηση των παραχωρησιούχων στις προτάσεις του ΠΣΧΕΜ για να επιτραπεί η κυκλοφορία στους παράδρομους των οχημάτων άνω των 3,5 τόνων.

Όχι σε όλα, ήταν σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR, η απάντηση των παραχωρησιούχων, οι οποίοι ούτε καν μπήκαν στη διαδικασία εξέτασης των προτεινόμενων εξαιρέσεων και των επιχειρημάτων που συνόδευαν τις προτάσεις του ΠΣΧΕΜ.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, το υπ. Υποδομών και Μεταφορών έχει πλέον ελάχιστα περιθώρια εξεύρεσης λύσης που θα ικανοποιούσε το αίτημα των αυτοκινητιστών, προκειμένου να τους επιτραπεί η κυκλοφορία των φορτηγών τους σε ορισμένα έστω σημεία των Π.Ε.Ο. και των παράδρομων των αυτοκινητόδρομων.

Το βασικό, όσο και καθοριστικό σημείο της όλης υπόθεσης, είναι η γνωστή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει το ΠΣΧΕΜ κατά της εφαρμογής του νόμου Σπίρτζη (4318/16) και των εφαρμοστικών αποφάσεων που ακολούθησαν.

Έτσι, οι παραχωρησιούχοι έχουν πλέον και το τυπικό δικαίωμα να αρνηθούν κάθε παρέκκλιση από την υφιστάμενη νομοθεσία, αφού κάτι τέτοιο θα ήταν αντίθετο με την απόφαση του ΣτΕ.

Πώς είναι δυνατόν, άλλωστε, να ξεκινήσουν (οι παραχωρησιούχοι) την όποια συζήτηση, η οποία, αν μη τι άλλο, εκ του περιεχομένου της και μόνο θίγει ευθέως τα συμφέροντά τους.