Εγκρίθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ δύο έργα αναβάθμισης της γραμμής από την Αθήνα ως την Πάτρα και άλλα δύο νέα έργα που αφορούν την περαιτέρω ανάπτυξη του Περιφερειακού Σιδηρόδρομου Αθηνών με τις απαραίτητες εργασίες προσαρμογής και της γραμμής και των νέων κτιριακών υποδομών και την ολοκλήρωση του τμήματος Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα με εργασίες ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης που απαιτούνται για μια σύγχρονη, λειτουργική γραμμή.
Αναλυτικά, πρόκειται για τα ακόλουθα έργα:
1) Κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο- Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 175 εκατ. Ευρώ
2) Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ
3) Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα και κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων», προϋπολογισμού 72,8 εκατ. Ευρώ
4) Υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεση του με Μετρό – β’ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ. Ευρώ.
«Προχωράμε με την ΕΡΓΟΣΕ στη δημοπράτηση έργων που θα βελτιώσουν συνολικά άμεσα το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα, προϋπολογισμού 373,9 εκατομμυρίων €.
Είναι άλλα 4 έργα που έρχονται να επιβεβαιώσουν τη σημασία που δίνουμε στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου σε ένα διεθνές περιβάλλον, όπου φιλοπεριβαλλοντικά μέσα μεταφοράς όπως ο σιδηρόδρομος, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στο ανταγωνιστικό πλαίσιο των μεταφορών», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.