Η Ford εξασφάλισε στην ατζέντα της επιπλέον χημικές συστάσεις μπαταριών, ενώ συγχρόνως εξασφάλισε συμβόλαια που της παρέχουν τη δυνατότητα να διαθέτει σε ετήσια βάση συσσωρευτές συνολικής χωρητικότητας 60 GWh, προκειμένου να προσφέρει σε όλο τον κόσμο 600.000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τα τέλη του 2023.
Ήδη, όπως έγινε γνωστό, η Ford έχει προμηθευτεί το 70% των μπαταριών προκειμένου να υποστηρίξει ετήσια διάθεση άνω των 2 εκατομμύριων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) παγκοσμίως μέχρι το 2026. Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει την παραγωγή μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου στη Βόρεια Αμερική συνολικής χωρητικότητας 40 GWh το 2026, νέα συμφωνία για στρατηγική συνεργασία με την CATL για την παγκόσμια προμήθεια μπαταριών, καθώς και απευθείας προμήθεια πρώτων υλών για μπαταρίες στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ινδονησία – και αλλού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford προβλέπει ότι ο ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης για τα EV θα φτάσει το 90% έως το 2026 – επίδοση που είναι υπερδιπλάσια της προβλεπόμενης ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων στον κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην Ευρώπη, το εργοστάσιο της Ford στο Niehl της Κολωνίας υπόκειται επί του παρόντος σε σημαντικές κατασκευαστικές αναβαθμίσεις προκειμένου να είναι έτοιμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας το 2023. Στο πλαίσιο των εργασιών περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός νέου κτιρίου επιφάνειας 2.500 τετραγωνικών μέτρων.
Επιπλέον, οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξοπλιστούν με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, οι οποίες θα επιφέρουν εξοικονόμηση άνω των 2.000 τόνων CO2 αλλά και περισσότερων από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως.
Το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα αναμένεται να βγει από τη γραμμή παραγωγής της μονάδας της Ford στην Κολωνία το 2023, ενώ ένα δεύτερο EV θα κατασκευαστεί εκεί από τα μέσα του 2024. Ο ετήσιος όγκος παραγωγής στο νέο εργοστάσιο αναμένεται να φτάσει τα 200.000 οχήματα ετησίως.
Η ανάπλαση του εργοστασίου στο Niehl είναι ένα σημαντικό βήμα που θα βοηθήσει τη Ford να επιτύχει ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη και θα συμβάλλει στον στόχο της να είναι ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα σε όλο το αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των logistics και των προμηθευτών της στην Ευρώπη έως το 2035.
Περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά μέχρι τα τέλη του 2026
Η Ford έχει συνάψει συμφωνίες που συνδέονται με το ορόσημο των 600.000 EVs και προχωρά ακόμη πιο μακριά. Η εταιρεία έχει πλέον προμηθευτεί περίπου το 70% των μπαταριών που χρειάζεται για να υποστηρίξει ετήσια διάθεση άνω των 2 εκατομμυρίων EV παγκοσμίως μέχρι τα τέλη του 2026.
Παράλληλα, η Ford ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την παραγωγή και τη χρήση μπαταριών LFP με συνολική χωρητικότητα 40 GWh στη Βόρεια Αμερική από το 2026.
Για να υποστηρίζει τις κοινοπραξίες της, η Ford προμηθεύεται απευθείας πρώτες ύλες και για τον λόγο αυτό συνεργάζεται με σημαντικούς εταίρους στον τομέα της εξόρυξης και έχει προμηθευτεί το μεγαλύτερο μέρος του νικελίου που απαιτείται από το 2026 και μετά.
Είναι γεγονός ότι η Ford επαναπροσδιορίζει τη νέα εφοδιαστική της αλυσίδα για τα ηλεκτρικά οχήματά της, οι καταναλωτές επαινούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρώτης γενιάς που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά, ενώ τα θετικά μηνύματα όσον αφορά τη ζήτηση μεταξύ των πιθανών αγοραστών συνεχίζουν να πολλαπλασιάζονται.
Για πρώτη φορά, η πλειονότητα των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν αυτοκίνητο τα επόμενα δύο χρόνια δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ένα EV ή ένα υβριδικό όχημα – αύξηση 11% από πέρυσι και 22% από το 2020, σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η EΕ. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.