Τροχοί & TIR

Γιάννης Μαβίδης: Ο καλύτερος DAF οδηγός

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το DAF ROAD SHOW 2022, το οποίο ξεκίνησε από την πόλη της Θεσσαλονίκης στις 22 Μαΐου και επισκέφθηκε συνολικά 5 πόλεις της Ελλάδας με τελικό σταθμό την Αθήνα. Η
Τετάρτη 01/06/2022 - 11:09
Κοινοποίηση στα Social Media

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το DAF ROAD SHOW 2022, το οποίο ξεκίνησε από την πόλη της Θεσσαλονίκης στις 22 Μαΐου και επισκέφθηκε συνολικά 5 πόλεις της Ελλάδας με τελικό σταθμό την Αθήνα. Η εκδήλωση κορυφώθηκε το Σάββατο 28 Μαΐου, στις εγκαταστάσεις της ERGOTRAK, με την ανάδειξη του Καλύτερου Έλληνα Οδηγού Φορτηγού DAF 2022.

Το "παρών" έδωσαν αυτοκινητιστές, οδηγοί, στελέχη μεταφορικών εταιρειών αλλά και συνεργείων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη νέα γενιά φορτηγών XF, XG & XG+ αλλά και να τα οδηγήσουν. Στις εκδηλώσεις έγινε αναλυτική παρουσίαση των μοντέλων από τον Διευθυντή του κλάδου βαρέων οχημάτων, ενώ παράλληλα οι έμπειροι πωλητές της ERGOTRAK παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους τα πολλαπλά οφέλη τους.

Ως καλύτερος Έλληνας Οδηγός Φορτηγού DAF 2022, αναδείχθηκε ο κ. Μαβίδης Ιωάννης (αριστερά στη φωτό), ο οποίος συγκέντρωσε την υψηλότερη συνολικά βαθμολογία και στις τρεις δοκιμασίες στις οποίες κλήθηκε να αγωνιστεί. Πέρα από το χρηματικό έπαθλο με το οποίο επιβραβεύτηκε, κέρδισε και το εισιτήριο να συμμετάσχει στο DAF International Driver Challenge, που θα γίνει στο Λουξεμβούργο τον Σεπτέμβριο, εκπροσωπώντας τη χώρα μας.   

Τα New Generation DAF XF, XG και XG⁺ θέτουν ένα νέο σημείο αναφοράς στην αγορά των φορτηγών, για την απόδοση, την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού. Η DAF είναι ο πρώτος κατασκευαστής που παρουσίασε μια εντελώς νέα γενιά φορτηγών που αναπτύχθηκε έχοντας λάβει υπόψιν τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τις μάζες και τις διαστάσεις των φορτηγών, όπως αναλυτικά έχουμε παρουσιάσει από τις σελίδες του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR.

Νέα γενιά DAF

Θυμίζουμε ότι η DAF είναι ο πρώτος κατασκευαστής που λανσάρει νέα μοντέλα φορτηγών που εκμεταλλεύονται χωροταξικά την καινούρια κοινοτική νομοθεσία για βάρη και διαστάσεις.

Στην πράξη, οι Ολλανδοί πρόσθεσαν 160 χιλιοστά εμπρός, και -στα XG και XG+ - 330 χιλιοστά στο πίσω τμήμα δημιουργώντας μια νέα μεγαλύτερων διαστάσεων καμπίνα, την οποία βέβαια προίκισαν με σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ευκολιών για τον οδηγό, με τα μεγαλύτερα κρεβάτια της αγοράς 800 x 2220 χιλ., νέο κλιματιστικό στάσης Park Airco, επενδύσεις υψηλής ποιότητας, διευρυμένη ορατότητα από τη θέση του οδηγού και χρήση καμερών αντί για καθρέφτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και οθόνη 10 ιντσών στην κονσόλα κ.α.

PreviousNext