Τα νέα Scania Super, με τον νέο 13λιτρο κινητήρα, καινούργιο πίσω άξονα και την γραμμή μετάδοσης κίνησης που θα εφοδιάζει όλα τα μελλοντικά σουηδικά φορτηγά, είναι η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα χτίσει η εταιρεία το μέλλον της. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου μιλάμε με τα στελέχη του κατασκευαστή στη Σουηδία, και ρίχνουμε μία ματιά στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας.

Έχοντας μόλις λανσάρει τον ολοκαίνουριο 13λιτρο εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα με το προσωνύμιο «Super» είναι λογικό η Scania να αποσπά μεγάλο μερίδιο της επικαιρότητας της οδικής μεταφοράς.

Ο οδικός χάρτης της σειράς SUPER για το παρόν και το μέλλον

Οι Σουηδοί, όπως και όλοι οι ανταγωνιστές τους έχουν να αντιπαρέλθουν την έλλειψη εξαρτημάτων, τις συνεχείς αυξήσεις στην τιμή των πρώτων υλών, και ταυτόχρονα να εξελίξουν φορτηγά μειωμένων ή μηδενικών εκπομπών ρύπων. Όλα αυτά μαζί συνιστούν μία πρόκληση την οποία τα στελέχη της εταιρείας αισιοδοξούν ότι θα αντιμετωπίσουν με επιτυχία. Κυρίως χάρη στην αποδοτικότητα και απόδοση των νέων «Super». 

Οι πρώτοι πελάτες τώρα παραλαμβάνουν τα νέα μοντέλα, στο T&T τα έχουμε οδηγήσει και συγκρίνει με τον ανταγωνισμό, κι έχουμε αναλύσει κάθε εξάρτημα της γραμμής μετάδοσης κίνησης.

scania super green truck

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιουνίου βρισκόμαστε και πάλι στη γνωστή πίστα δοκιμών της Scania στο Σόντερταγιε, με ένα μικρό γκρουπ δημοσιογράφων από την επιτροπή κρίσης για το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς», αυτή τη φορά για να πληροφορηθούμε για την γενική κατάσταση της βιομηχανίας φορτηγών, αλλά και να ενημερωθούμε για τον μελλοντικό οδικό χάρτη της Scania, και φυσικά για να οδηγήσουμε.