Αν και οι περισσότερες βιομηχανικές μονάδες κατασκευής αυτοκινήτων ξεκίνησαν την παραγωγή με ρυθμούς «ρελαντί», οι πωλήσεις στην Ε.Ε. τον Μάιο σημείωσαν πτώση -57%, ενώ μεγαλύτερη ήταν η πτώση στο Ηνωμένο Βασίλειο που έφτασε στο -89% σε σχέση με τον Μάιο του 2019.

Στα ίδια αρνητικά επίπεδα κυμάνθηκε τον περασμένο Απρίλιο ο δείκτης στις ταξινομήσεις επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, 30 κρατών που έφτασε στο -58,5%, με τη χώρα μας να βρίσκεται σε «αξιοπρεπή» ποσοστά και, πάντως, με θετικό πρόσημο αναφορικά με τα βαρέα φορτηγά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάζεται ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), η εικόνα στις ταξινομήσεις βαρέων φορτηγών (άνω των 16 τόνων) τον περασμένο Απρίλιο (οπότε και τα πιο πρόσφατα στοιχεία) έχει ως εξής:

387_pinexoterikou_0.jpg

Να σημειώσουμε, τέλος, ότι τα βαριά φορτηγά στη χώρα μας διατήρησαν θετικό πρόσημο στις ταξινομήσεις τους με μέσο όρο πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου 2020 +39,83% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 (172 και 123 μονάδες αντίστοιχα), αλλά θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι τα περισσότερα από τα φορτηγά αυτά αφορούν παραδόσεις στους Δήμους και στο Δημόσιο ως αποτέλεσμα διαγωνισμών παρελθόντων μηνών.