Τροχοί & TIR

The Legend Never Dies

«Αυτή η παρουσίαση είναι αφιερωμένη στον κολλητό μας φίλο που μας βλέπει και μας προσέχει από εκεί ψηλά. Λόγια γεμάτα συγκίνηση βγαίνουν με μια φωνή από το μηχανικό Δημήτρη Φρίμη και τον αυτοκινητισ
Κυριακή 30/10/2022 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

«Αυτή η παρουσίαση είναι αφιερωμένη στον κολλητό μας φίλο που μας βλέπει και μας προσέχει από εκεί ψηλά. Λόγια γεμάτα συγκίνηση βγαίνουν με μια φωνή από το μηχανικό Δημήτρη Φρίμη και τον αυτοκινητιστή Λευτέρη Μητσάκο. Οι δύο τους μαζί με τον Νίκο Κοσμά (Svouraki) αποτελούσαν μια παρέα τριών αδερφικών φίλων, αλλά δυστυχώς ο Θεός είχε άλλα σχέδια για τον Νίκο, ο οποίος έφυγε πρόωρα από τη ζωή. Οι φίλοι του όμως δεν τον ξεχνούν ποτέ και έτσι την παρουσίαση την αφιερώνουν μέσα από την καρδιά τους στον Νικόλα τους.

Τούφα τα ντουμάνια

Βρισκόμαστε έξω από το Άργος και η κατάσταση είναι φορτισμένη συναισθηματικά για τον Δημήτρη και τον Λευτέρη, ωστόσο αυτό δεν θα τους εμποδίσει να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους στη φωτογράφιση. Άλλωστε πριν φέρουν το 143 και το 164 στο σημείο συνάντησης θα τα περάσουν πρώτα μία βόλτα από το συνεργείο του Δημήτρη Φρίμη. Εκεί θα αρχίσουν τα ανάλογα πειράγματα, έτσι ώστε να μας γεμίσουν με ντουμάνια από τις εξατμίσεις τους.

Old school 143

Ένας συρμός που μας άρεσε ανέκαθεν και θεωρούμε ότι είναι ο πιο ξεχωριστός στο δρόμο, είναι το συρόμενο με διαξονικό φορτηγό και τριαξονική ρυμούλκα. Η παρουσία του είναι ιδιαίτερα επιβλητική και δυναμική στο δρόμο. Όταν μάλιστα συνοδεύεται από ένα κόκκινο Scania 143 Streamline, τότε αναφερόμαστε στο κορυφαίο αυτοκίνητο. Το 500άρι του Λευτέρη έχει μία ακόμη ιδιαιτερότητα. Είναι αψεγάδιαστο από εμπρός μέχρι πίσω, θυμίζοντας ένα αυτοκίνητο το οποίο μόλις βγήκε από το εργοστάσιο και τη γραμμή παραγωγής, παρόλο που έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια από τη δεκαετία του 1990.

Την εποχή εκείνη τα 143 έκαναν πραγματική πασαρέλα στους δρόμους της χώρας μας και του εξωτερικού. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που ακόμη και σήμερα πολλοί αυτοκινητιστές τα χρησιμοποιούν στην εθνική και διεθνή μεταφορά, αποδεικνύοντας ότι είναι «μέταλλα» για μια ζωή.

Στο αμάξι του Λευτέρη αυτό που μας συναρπάζει είναι ότι έχει διατηρήσει αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του 143. Ναι μεν έχει κάνει κάποιες προσθήκες, όπως μαρκίζα, προβολείς, αερογραφίες, ωστόσο όλα έχουν ταιριάξει απόλυτα επάνω στο συρμό. Η γνώμη μας είναι ότι σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο όλες οι παρεμβάσεις που γίνονται πρέπει να είναι μετρημένες και σωστά υπολογισμένες. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαθεί η ταυτότητα του συγκεκριμένου μοντέλου. Για να είμαστε ειλικρινείς περιεργαστήκαμε για αρκετή ώρα το συρμό, εσωτερικά και εξωτερικά και παρόλα αυτά δεν εντοπίσαμε την παραμικρή ατέλεια. Το αυτοκίνητο αν και Old School είναι ένας πραγματικός θησαυρός!

Black Legend

Δίπλα από το 143 έχει στηθεί ο μαύρος θρύλος, το 164 το οποίο ήταν το αγαπημένο μοντέλο του Νίκου. Το χρώμα από μόνο του δίνει πολλά μπόνους στη συνολική του εικόνα, ωστόσο κάποιες πινελιές, όπως η μπάρα, οι προβολείς και η μαρκίζα, αναδεικνύουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Όσον αφορά τους V8 κινητήρες δεν μάθαμε την ακριβή ιπποδύναμή τους, αλλά γνωρίζουμε ότι ο αριθμός τους είναι αρκετά μεγάλος.

Τόσο το 143 όσο και 164 έχουν ξεχωριστή γοητεία και φινέτσα τα οποία σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά. Αυτό που κρατάμε όμως από την παρουσίαση είναι ότι το μεράκι δύο νέων ανθρώπων, του Δημήτρη Φρίμη και του Λευτέρη Μητσάκου, έχει φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το κυριότερο όμως είναι ότι μέσα στην καρδιά τους έχουν πάντα τον κολλητό τους φίλο, το «Svouraki» τους…

PreviousNext