Τροχοί & TIR

Με αυτονομία 265 χλμ. το νέο ηλεκτρικό Renault Kangoo Van

Έως το τέλος της χρονιάς θα πραγματοποιηθεί το εμπορικό λανσάρισμα του νέου ηλεκτροκίνητου Kangoo Van E-TECH Electric, το οποίο έδωσε πρόσφατα το «παρών» στη διαδικτυακή παρουσίαση της νέας γκάμας ε
Σάββατο 03/04/2021 - 10:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Έως το τέλος της χρονιάς θα πραγματοποιηθεί το εμπορικό λανσάρισμα του νέου ηλεκτροκίνητου Kangoo Van E-TECH Electric, το οποίο έδωσε πρόσφατα το «παρών» στη διαδικτυακή παρουσίαση της νέας γκάμας επαγγελματικών μοντέλων της Renault, πλάι στα ολοκαίνουργια Kangoo και Express, όπως και στα ανανεωμένα Trafic Combi και SpaceClass, με τα οποία θα ασχοληθούμε εκτενώς σε επόμενο τεύχος του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR.

Το νέας γενιάς ηλεκτρικό Kangoo Van, όπως και το συμβατικό μοντέλο, θα διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος. Θα φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 75 kW (102 PS) ισχύος και 245 Nm ροπής και θα προσφέρει έξι λειτουργίες οδήγησης. Ανάμεσα σε αυτές, συναντάμε το οδηγικό set-up «Eco» (55 kW) που προσφέρεται για τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας και το «Normal» (75 kW) για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και την επίτευξη υψηλότερης τελικής ταχύτητας. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 44 kWh, οι οποίες προσδίδουν στο όχημα μια αυτονομία της τάξης των 265 χλμ., σύμφωνα πάντα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP και με την τελική έγκριση να εκκρεμεί.

Οι μπαταρίες, σε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης των 22 kW, φτάνουν στο 80% πληρότητας μέσα σε δύο ώρες. Επιπλέον, σε έναν τριφασικό φορτιστή των 11 kW απαιτούνται 4,5 ώρες και σε ένα μονοφασικό wall box των 7,4 kW, περίπου 7 ώρες. Σε μία ενισχυμένη οικιακή πρίζα χρειάζονται 19 ώρες και σε μία απλή 26 ώρες. Σε έναν ταχυφορτιστή των 75 kW, απαιτούνται 42 λεπτά φόρτισης (0-80%), ενώ μέσα σε 30 λεπτά εξασφαλίζεται αυτονομία 150 χλμ.

Ο κάθε υποψήφιος αγοραστής του Kangoo Van E-TECH Electric θα έχει στη διάθεσή του μια σειρά υπηρεσιών συνδεσιμότητας, οι οποίες σχεδιάστηκαν ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα. Ανάμεσά τους συναντάμε τον προγραμματισμό της φόρτισης και της εξ αποστάσεως θέρμανσης/ψύξης της καμπίνας. Επιπλέον, ο χρήστης θα μπορεί να αναζητήσει εν κινήσει τους πλησιέστερους σταθμούς φόρτισης και να υπολογίσει τη βέλτιστη διαδρομή με βάση την υπολειπόμενη αυτονομία του οχήματός του.

Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως στο πλαίσιο της παρουσίασης, η Renault ανακοίνωσε πως φέτος θα παρουσιάσει και το νέο Master Hydrogen. Επιπλέον, χάρη στη συνεργασία του με την εταιρεία Plug Power, ο γαλλικός όμιλος θα προσφέρει νέες υποδομές και υπηρεσίες υδρογονοκίνησης. Τέλος, από κοινού με τη θυγατρική εταιρεία, Elexent, η Renault θα κατασκευάσει φορτιστές για εταιρικούς στόλους ηλεκτρικών οχημάτων.

PreviousNext