Τροχοί & TIR

Περισσότερα ηλεκτρικά eActros στους δρόμους

Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η δεύτερη φάση δοκιμών του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros (διαβάστε Τ&T Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2020) στην οποία συμμετέχουν επιλεγμένοι πελάτες της γερμανικής
Κυριακή 29/11/2020 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η δεύτερη φάση δοκιμών του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros (διαβάστε Τ&T Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου 2020) στην οποία συμμετέχουν επιλεγμένοι πελάτες της γερμανικής μάρκας.

Σειρά είχε η σοκολατοβιομηχανία, Alfred Ritter, της οποίας η έδρα βρίσκεται έξω από τη Στουτγκάρδη. Η εν λόγω εταιρεία παρέλαβε πρόσφατα ένα διαξονικό eActros 18 τόνων, το οποίο πραγματοποιεί δρομολόγια μήκους επτά χιλιομέτρων, ανάμεσα στην αποθήκη της εταιρείας που βρίσκεται στο Dettenhausen και στο εργοστάσιο του Waldenbuch. Επιπλέον, το ηλεκτρικό φορτηγό προμηθεύει το κατάστημα «SchokoShop» με φρέσκες σοκολάτες, διανύοντας καθημερινά περίπου 200 χλμ. Το εν λόγω eActros εξοπλίζεται με ηλεκτρικό ψυγείο W.KO COOL της Schmitz Cargobull (διαβάστε Τ&Τ Δεκεμβρίου 2018) και κάθε βράδυ φορτίζει τις μπαταρίες του στην αποθήκη της Alfred Ritter.

Στο μεταξύ, ένα ακόμα Mercedes-Benz eActros -τριαξονικό μικτού βάρους 25 τόνων αυτή τη φορά- παραδόθηκε στη βέλγικη εταιρεία logistics, Van Mieghem Logistics, το οποίο αποτελεί και το πρώτο της χώρας. Πραγματοποιεί διανομές στα πέριξ της έδρας της εταιρείας, στην πόλη Saintes, διανύοντας και αυτό κάθε ημέρα γύρω στα 200 χλμ. Ομοίως, φέρει το ηλεκτρικό ψυχόμενο swap body της Schmitz Cargobull και σε πρώτη φάση χρησιμοποιείται για παραδόσεις φαρμακευτικού υλικού σε νοσοκομεία και γηροκομεία της περιοχής.

Υπενθυμίζεται πως το eActros φέρει στις πλήμνες των τροχών του πίσω άξονα δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι αποδίδουν από 126 kW (169 hp) ισχύος και 485 Nm ροπής έκαστος. Τροφοδοτούνται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 240 kWh, οι οποίες αν συνδεθούν σε έναν ταχυφορτιστή των 80 kW, μπορούν να γεμίσουν πλήρως μέσα σε τρεις ώρες (δύο ώρες σε έναν φορτιστή 150 kW), προσδίδοντας στο όχημα πραγματική αυτονομία 200 χλμ. Η παραγωγή του ηλεκτρικού φορτηγού προγραμματίζεται να εκκινήσει μέσα στην επόμενη χρονιά, στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth am Rhein.

 

PreviousNext