Τροχοί & TIR

Η Scania επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

Στις αρχές του νέου έτους θα ξεκινήσει η ανέγερση της μονάδας κατασκευής μπαταριών της Scania, προκειμένου η σουηδική εταιρεία να είναι σε θέση να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά φορτ
Δευτέρα 07/12/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Το ηλεκτρικό Scania φορτίζει τις μπαταρίες του σε φορτιστές της EVBox που ανήκει στον όμιλο ENGIE.
Το ηλεκτρικό Scania φορτίζει τις μπαταρίες του σε φορτιστές της EVBox που ανήκει στον όμιλο ENGIE.

Στις αρχές του νέου έτους θα ξεκινήσει η ανέγερση της μονάδας κατασκευής μπαταριών της Scania, προκειμένου η σουηδική εταιρεία να είναι σε θέση να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία.

Η νέα εγκατάσταση θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Scania που βρίσκεται έξω από τη Στοκχόλμη -στο Σέντερτελγε- και αντιπροσωπεύει μια αρχική επένδυση ύψους πάνω από 1 δισ. σουηδικές κορόνες (σχεδόν 98 εκ. ευρώ) και αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργική μέχρι το 2023.

Παράλληλα, η Scania επενδύει περαιτέρω 15,5 εκ. ευρώ, προκειμένου να κατασκευάσει ένα 1.000 τ.μ. εργαστήριο, στο οποίο θα δοκιμάζονται οι μπαταρίες των ηλεκτρικών της οχημάτων. Η ανέγερση της εν λόγω εγκατάστασης έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την προσεχή άνοιξη, ώστε να είναι πλήρως λειτουργική από το φθινόπωρο του 2021. Το εργαστήριο θα επικεντρωθεί κυρίως στην απόδοση των μπαταριών και στην αξιολόγηση της διάρκειας ζωής τους, σε διάφορες κλιματικές συνθήκες και σε θερμοκρασίες από -40 °C έως +70 °C. Σημαντικό είναι το γεγονός, πως οι μηχανικοί της Scania θα μπορούν να εξετάζουν την απόδοση των μπαταριών σε ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία, δίχως να χρειάζεται να τις αφαιρέσουν, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα απλά θα σταθμεύουν δίπλα στο εργαστήριο και θα συνδέονται με τον σχετικό εξοπλισμό δοκιμών.

Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως η Scania έκλεισε πρόσφατα μια συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο ενέργειας, ENGIE, και τη θυγατρική του εταιρεία, EVBox Group, προκειμένου να προσφέρει σε 13 ευρωπαϊκές χώρες ολοκληρωμένες λύσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Υπενθυμίζεται, πως όλες οι παραπάνω κινήσεις έρχονται σε συνέχεια του πρόσφατου λανσαρίσματος του πλήρως ηλεκτρικού φορτηγού της Scania, το οποίο έχει αυτονομία 250 χλμ. Παράλληλα, η σουηδική μάρκα παρουσίασε και το υβριδικό φορτηγό που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα (PHEV) και το οποίο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για μέχρι και 60 χλμ. απόστασης.

PreviousNext