Η ZF ανακοίνωσε ότι θα προμηθεύει τα ηλεκτρικά φορτηγά της Mercedes με το eWorX, το νέο ηλεκτρικό δυναμολήπτη που έχει εξελίξει.

Το συγκεκριμένο ΡΤΟ έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι προσφέρει στους υπερκατασκευαστές μία γνωστή από τους συμβατικούς δυναμολήπτες διεπαφή (interface), οπότε δεν απαιτείται κάποια διαδικασία εκμάθησης. Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν επίσης με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή γερανών και ανυψωτικών του πλανήτη, την Palfinger αλλά και τη Meiler και θα δείξουν καδοφόρους φορτωτές και άλλες υπερκατασκευές πάνω σε Mercedes-Benz eActros στην έκθεση IFAT 2022 στο Μόναχο.

Το eWorΧ φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ονομαστικής ισχύος 50 kW, inverter και μία μονάδα ελέγχου με λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο για το μεταφορικό έργο του οχήματος, καθώς επίσης κύκλωμα ψύξης και υδραυλική αντλία. Το eWorX δουλεύει σαν «πύλη» μεταξύ του οχήματος και της υπερκατασκευής μέσω CAN bus σύνδεσης. Δουλεύει επίσης ανεξάρτητα από το μοτέρ του φορτηγού, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε οχήματα που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ στους άξονες όσο και σε εκείνα που φέρουν κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα. Η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για να δουλέψει το ΡΤΟ λαμβάνεται από τη μπαταρία του eActros, και το μοτέρ του eWorX κινεί την υδραυλική αντλία για την ανατροπή ή τον χειρισμό του κάδου, οπότε δεν απαιτείται μηχανική σύνδεση με το μοτέρ του Mercedes.

1