Μειωμένη εμφανίζεται -όπως αναμενόταν- η διακίνηση φορτίων μέσω του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, λόγω της επίδρασης της πανδημίας του COVID-19 σε όλους τους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, συμπεριλαμβανομένης και της αλυσίδας εφοδιασμού.

Συγκεκριμένα, για τον μήνα Μάρτιο, στον λιμένα Θεσσαλονίκης υπήρξε μείωση της τάξης του 11% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, με την πτώση στο συμβατικό φορτίο να είναι στο 2,5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Σε ό,τι αφορά στον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η διακίνηση από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και το Συμβατικό Λιμάνι, αναμένεται να μειωθεί κατά 12% και 24% αντίστοιχα, συγκριτικά πάντα με το 2019.

Στην ανακοίνωσή της η ΟΛΘ Α.Ε., τονίζει πως οι αρνητικές επιπτώσεις του κορονοϊού θα γίνονται όλο και πιο εμφανείς το 2ο τρίμηνο του 2020 και με βάση τα τρέχοντα διαθέσιμα στοιχεία, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου το 2ο τρίμηνο του έτους, αναμένεται να παρουσιάσει μείωση κατά 12% και 27% αντίστοιχα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στο μεταξύ, στο τέλος του μήνα προβλέπεται να αποφασίσει το Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., ποιες από τις επτά εταιρείες που δήλωσαν αρχικά ενδιαφέρον, θα «προκριθούν» στον 2ο γύρο του διαγωνισμού για την επέκταση του 6ου προβλήτα του λιμανιού.

Υπενθυμίζεται, πως οι επτά εταιρείες, που προέρχονται από την Ελλάδα, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ιταλία και την Πορτογαλία, είναι οι εξής: Eifagge Marine - Terna, Archirodon, Intrakat - Vittadello Sales, Κοινοπραξία «Μυτιληναίος Α.Ε. - Rover Maritime S.L. - ΧΔΚ Α.Ε.», Κοινοπραξία «Άβαξ Α.Ε. - Etermar S.A. - NV Besix SA», Κοινοπραξία «Άκτωρ Α.Τ.Ε. – Τεκάλ Α.Ε» και Acciona Construccion.