Τροχοί & TIR

Στη δεύτερη φάση ο διαγωνισμός για τον κάθετο άξονα Δράμας – Αμφίπολης

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης (Παλαιοκώμη) πέρασαν τέσσερις εταιρείες. Πρόκειται για τις: - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ,
Τετάρτη 12/04/2023 - 12:40
Κοινοποίηση στα Social Media

Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης (Παλαιοκώμη) πέρασαν τέσσερις εταιρείες. Πρόκειται για τις:

- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ με δ.τ. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.

- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.

- ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ με δ.τ. ΑΒΑΞ Α.Ε.

- ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ με δ.τ. ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Το έργο

Η οδική σύνδεση Δράμας - Αμφίπολης – Εγνατίας Οδού, αποτελεί τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών και επιβατικών κυκλοφοριακών ροών μεταξύ της πόλης της Δράμας αλλά και της ευρύτερης περιοχής με τον οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού που διατρέχει την Β. Ελλάδα και συνδέεται με πόλεις, λιμάνια, αεροδρόμια αλλά και βιομηχανικές περιοχές. 

Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις, με ένα σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, όπως είναι η Εγνατία Οδός, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα. 

Η επίλυσή του με την κατασκευή ενός καινούριου και βασισμένου στα σύγχρονα πρότυπα κάθετου οδικού άξονα, αφενός θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, αφετέρου θα διευκολύνει τη μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, μιας και αποτελεί τον οδικό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας. Επιπλέον θα μειώσει τον χρόνο μετακίνησης και θα διατηρήσει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων, εφόσον θα εξακολουθεί να μην διέρχεται από κατοικημένες περιοχές.

Να υπενθυμίσουμε, τέλος, ότι σύμφωνα με δήλωση στις 22 Ιουνίου 2022 του τότε υπ. Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, ο οδικός άξονας Δράμας – Αμφίπολης θα λειτουργεί χωρίς διόδια.

PreviousNext