Τροχοί & TIR

Στην παραγωγή το νέο ηλεκτρικό Fuso eCanter

Ξεκίνησε κι επίσημα η παραγωγή του μοντέλου νέας γενιάς του ηλεκτρικού Fuso eCanter, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην πόλη Τραμαγκάλ της Πορτογαλίας. Το «Made in Europe» Fuso αποτελεί ένα ιδιαίτερ
Δευτέρα 31/07/2023 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ξεκίνησε κι επίσημα η παραγωγή του μοντέλου νέας γενιάς του ηλεκτρικού Fuso eCanter, στο εργοστάσιο της εταιρείας στην πόλη Τραμαγκάλ της Πορτογαλίας. 

Το «Made in Europe» Fuso αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό όχημα για τη συνολική στρατηγική της μητρικής Daimler Truck, που θέλει να προσφέρει αποκλειστικά CO2 -ουδέτερα επαγγελματικά οχήματα στις κύριες αγορές της έως το 2039. Κι αυτό γιατί αναμένεται να επιτύχει ιδιαίτερα υψηλό αριθμό ταξινομήσεων, και σίγουρα πολλαπλάσιο των 550 μονάδων (κυκλοφορούν σε Ευρώπη, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία) του
eCanter πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2017.

Όπως και με όλα τα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά της Daimler Truck, έτσι και το eCanter διαθέτει έναν καινούργιο κινητήριο άξονα (eAxle) στον οποίο έχει τοποθετηθεί (εγκιβωτιστεί για την ακρίβεια) και το ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε οι διαστάσεις της γραμμής μετάδοσης κίνησης να είναι πιο κόμπακτ. Επιπλέον, σε σχέση με την έκδοση μικτού των 7,5 τόνων της τρέχουσας γενιάς, προστίθενται εκδόσεις στους 5 και 8 τόνους για την ιαπωνική αγορά, ενώ στις υπόλοιπες αγορές η γκάμα θα ξεκινά από τους 4 τόνους. Στις καμπίνες προστίθεται τώρα και μία φαρδύτερη (2.130 χιλιοστά) στην γνωστή των 1.700 χιλ. Πιο εκτεταμένη είναι και η γκάμα ως προς τις επιλογές σε μήκη μεταξονίου, από 2.500 έως 4.750 χιλιοστά. Τα νέα ηλεκτρικά ΡΤΟ επιτρέπουν την εφαρμογή ανατροπής, γερανοφόρου, ψυκτικού θαλάμου και πλήθους άλλων υπερκατασκευών.

Διαθέσιμο και στην Ελλάδα

Ο κατασκευαστής ανακοινώνει ότι, σημαντικά βελτιωμένη είναι και η οδηγησιμότητα και αποδοτικότητα του Fuso χάρη κυρίως στη νέα λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, η οποία δύναται να ρυθμιστεί από τον οδηγό σε τέσσερα στάδια. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, πολλά από τα ηλεκτρονικά που ήταν μέχρι πρόσφατα αποκλειστικό προνόμιο των μεγάλων φορτηγών της Daimler Truck είναι πλέον διαθέσιμα και για το eCanter: Active Sideguard Assist, Active Brake Assist 5 Active Attention Assist, Intelligent Headlight, Traffic Sign Recognition και φυσικά όλα εκείνα που απαιτούνται από τη νομοθεσία.

Το νέο Fuso ξεχωρίζει εξωτερικά (δομικά η καμπίνα παραμένει η ίδια), από το δυναμικό νέο ντιζάιν τα φουλ LED φωτιστικά σώματα, ενώ στην καμπίνα δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών. Η παραγωγή του νέου μοντέλου είχε εν τω μεταξύ ξεκινήσει λίγο νωρίτερα, για αγορές εκτός Ευρώπης στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Καβασάκι της Ιαπωνίας. Η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις πρώτες 17 αγορές στις οποίες θα διατεθεί αρχικά το Fuso eCanter.

PreviousNext