Η Renault Trucks, δύο μόλις χρόνια μετά από την εισαγωγή της τεχνολογίας Turbo Compound, προχωρά σε νέες αναβαθμίσεις στη γκάμα οχημάτων της για το 2025 τα οποία και είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από την αντιπροσωπεία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
Οδηγούμε στη Γερμανία τον ηλεκτρικό τράκτορα Iveco S-eWay με τριαξονική νταλίκα και μικτό φορτίο στους 38 τόνους και παρουσιάζουμε τις νέες προσθήκες στην γκάμα της Iveco με τονάζ μέχρι 29 τόνους.
Συναντούμε τον ιδιοκτήτη της μεταφορικής εταιρείας Petras Group, Δημήτρη Πετρά, και τον οδηγό του F-MAX Αντώνη Μπάνα στη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίοι μας μιλούν για τη μέχρι τώρα τους εμπειρία.
Σύμφωνα με τη Helrom, η προσέγγιση αυτή θα απλοποιήσει τη μετάβαση από τις οδικές στις σιδηροδρομικές μεταφορές και θα στηρίξει τις προσπάθειες να γίνουν τα logistics πιο βιώσιμα.
«Αξιοποιώντας την εκτεταμένη γνώση της Scania στην τεχνολογία φορτηγών που δουλεύουν στη βιομηχανία εξόρυξης και την τεχνογνωσία της Fortescue στην αυτόνομη οδήγηση, η λειτουργία αυτόνομων Road Train θα μειώσει το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εξόρυξης».