Τροχοί & TIR

Mercedes-Benz: Έτοιμο το Πρώτο Citaro Euro 6 Παραγωγής!

Ο καταιγισμός παρουσίασης νέων μοντέλων από τη Mercedes συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και τα λεωφορεία της δεν αποτελούν εξαίρεση. Σήμερα εξήλθε της γραμμής παραγωγής της EvoBus στο Μανχάιμ το πρώτο Citaro με κινητήρα που υπερκαλύπτει τις (μελλοντικές) προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6. Ο κατασκευστής μας είχε προϊδεάσει σχετικά με την (στατική) παρουσίαση των νέων σε σειρά εξακύλινδρων μερικούς μήνες πριν. Στο νέο Citaro θα τοποθετούνται λοιπόν, κινητήρες 7,7 και 10,7 λίτρων με ισχύ από 299 έως 394 hp. Υπενθυμίζουμε ότι, η πίεση ψεκασμού έχει "πάει" πλέον στα 2400 bar και έχουν ληφθεί μέτρα ώστε να μην επηρεάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά του λεωφορείου από τα παρελκόμενα του Euro 6 (κυρίως τη μονάδα ελέγχου καυσαερίων). Οι μεγαλύτερες αλλαγές βρίσκονται στο πίσω μέρος που, αυτή τη στιγμή ο κατασκευαστής κρύβει επιμελώς. Έχουμε να κάνουμε με φωτογραφία "teaser" (προσφιλή πρακτική στην αυτοκινητοβιομηχανία) δηλαδή αλλά, υποθέτουμε πώς το νέο Travego είναι μια ασφαλής ένδειξη για τον σχεδιασμό και του νέου Citaro. Τα πάντα σχετικά με το νέο Citaro πάντως, θα τα ξέρουμε πολύ σύντομα -σε δύο εβδομάδες πρόκειται να το οδηγήσουμε για τους φίλους του Τ&Τ...
Παρασκευή 11/05/2012 - 16:27
Κοινοποίηση στα Social Media

Ο καταιγισμός παρουσίασης νέων μοντέλων από τη Mercedes συνεχίζεται με αμείωτη ένταση και τα λεωφορεία της δεν αποτελούν εξαίρεση. Σήμερα εξήλθε της γραμμής παραγωγής της EvoBus στο Μανχάιμ το πρώτο Citaro με κινητήρα που υπερκαλύπτει τις (μελλοντικές) προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6. Ο κατασκευστής μας είχε προϊδεάσει σχετικά με την (στατική) παρουσίαση των νέων σε σειρά εξακύλινδρων μερικούς μήνες πριν.
Στο νέο Citaro θα τοποθετούνται λοιπόν, κινητήρες 7,7 και 10,7 λίτρων με ισχύ από 299 έως 394 hp. Υπενθυμίζουμε ότι, η πίεση ψεκασμού έχει "πάει" πλέον στα 2400 bar και έχουν ληφθεί μέτρα ώστε να μην επηρεάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά του λεωφορείου από τα παρελκόμενα του Euro 6 (κυρίως τη μονάδα ελέγχου καυσαερίων).
Οι μεγαλύτερες αλλαγές βρίσκονται στο πίσω μέρος που, αυτή τη στιγμή ο κατασκευαστής κρύβει επιμελώς. Έχουμε να κάνουμε με φωτογραφία "teaser" (προσφιλή πρακτική στην αυτοκινητοβιομηχανία) δηλαδή αλλά, υποθέτουμε πώς το νέο Travego είναι μια ασφαλής ένδειξη για τον σχεδιασμό και του νέου Citaro. Τα πάντα σχετικά με το νέο Citaro πάντως, θα τα ξέρουμε πολύ σύντομα -σε δύο εβδομάδες πρόκειται να το οδηγήσουμε για τους φίλους του Τ&Τ...

Στο ίδιο τεύχος #290

PreviousNext