Τροχοί & TIR

TΟ ΝΕΟ FUSO CANTER 4X4

Ευέλικτο, με αυξημένη ελκτική δύναμη και ικανοποιητικό ωφέλιμο φορτίο, είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του νέου τετρακίνητου FUSO CANTER 4X4, το οποίο προσφέρεται για μεταφορές εντός πόλεων, αλλά και μακριά από αυτές ή σε εκτός δρόμου εργασίες. Την πολλαπλή αυτή χρήση του, ως προς τις εδαφικές συνθήκες, την οφείλει στο γεγονός ότι η τετρακίνησή του είναι με επιλογή του οδηγού, που σημαίνει ότι στις πόλεις μέσα, μπορεί να χρησιμοποιεί την κίνηση στον ένα άξονα και σε αποστολές εκτός δρόμου ή σε δύσκολες συνθήκες (γλίτσα, λάσπες κ.λ.π.), να μεταφέρει την κίνηση και στον άλλο άξονα εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού. Εξάλλου, για την απρόσκοπτη κίνησή του σε ανώμαλα εδάφη, ο κατασκευαστής φρόντισε να του δώσει αυξημένο ύψος από το έδαφος και μεγαλύτερες τις γωνίες πρόσβασης και αναχώρησης, αυτές δηλαδή που σχηματίζουν οι πρόβολοι με το έδαφος. Όσο για την ευελιξία του φροντίζει το καλό κόψιμο του τιμονιού σε συνδυασμό με το πλάτος του οχήματος που δεν ξεπερνά τα 1.70 μ. και τον μικρό σε διάμετρο κύκλο περιστροφής του οχήματος που είναι 13.5 μ. για το κοντό μεταξόνιο και 15,1 για το μακρύ μεταξόνιο. Το νέο canter, είναι διαθέσιμο σε δύο καμπίνες, μια απλή ημέρας και μια διπλή για μεταφορά επιπλέον ατόμων (προσωπικού).
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τρίτη 29/05/2012 - 16:26
Κοινοποίηση στα Social Media

Ευέλικτο, με αυξημένη ελκτική δύναμη και ικανοποιητικό ωφέλιμο φορτίο, είναι τα βασικά πλεονεκτήματα του νέου τετρακίνητου FUSO CANTER 4X4, το οποίο προσφέρεται για μεταφορές εντός πόλεων, αλλά και μακριά από αυτές ή σε εκτός δρόμου εργασίες. Την πολλαπλή αυτή χρήση του, ως προς τις εδαφικές συνθήκες, την οφείλει στο γεγονός ότι η τετρακίνησή του είναι με επιλογή του οδηγού, που σημαίνει ότι στις πόλεις μέσα, μπορεί να χρησιμοποιεί την κίνηση στον ένα άξονα και σε αποστολές εκτός δρόμου ή σε δύσκολες συνθήκες (γλίτσα, λάσπες κ.λ.π.), να μεταφέρει την κίνηση και στον άλλο άξονα εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Εξάλλου, για την απρόσκοπτη κίνησή του σε ανώμαλα εδάφη, ο κατασκευαστής φρόντισε να του δώσει αυξημένο ύψος από το έδαφος και μεγαλύτερες τις γωνίες πρόσβασης και αναχώρησης, αυτές δηλαδή που σχηματίζουν οι πρόβολοι με το έδαφος. Όσο για την ευελιξία του φροντίζει το καλό κόψιμο του τιμονιού σε συνδυασμό με το πλάτος του οχήματος που δεν ξεπερνά τα 1.70 μ. και τον μικρό σε διάμετρο κύκλο περιστροφής του οχήματος που είναι 13.5 μ. για το κοντό μεταξόνιο και 15,1 για το μακρύ μεταξόνιο.
Το νέο canter, είναι διαθέσιμο σε δύο καμπίνες, μια απλή ημέρας και μια διπλή για μεταφορά επιπλέον ατόμων (προσωπικού).
Στο τεύχος Ιουνίου καταγράφουμε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας από τη δοκιμή.

PreviousNext