Η Scania παρουσιάζει το πρώτο της φορτηγό σειράς "G" Euro 6 με τόσο εξειδικευμένη μεταφορική εφαρμογή -εκκένωση υπονόμων και βόθρων. Το τετραξονικό (8x2, οι πρώτοι δύο "τιμόνι", κινητήριος ο τρίτος και υδραυλικά ελεγχόμενος ο τελευταίος) G 480 υποστηρίζει ο κατασκευαστής είναι η απόδειξη ότι τα παρελκόμενα του Euro 6 δεν "κλέβουν" χώρο στο σασί και κατά συνέπεια κάθε υπερκατασκευαστής μπορεί να δουλέψει όπως ακριβώς και με οχήματα Euro 5.
Οι άνθρωποι της δανέζικης J Hvidtved Larsen A/S που εφάρμοσε την υπερκατασκευή ισχυρίζονται ότι, τους πήρε ακριβώς τον ίδιο χρόνο και (κυρίως) χρήμα σε σχέση με αντίστοιχο Euro 5 Scania, κάτι που αποτελεί τον καλύτερο οιωνό για τη συνέχεια...
Το Πρώτο Scania Euro 6 Εκκένωσης Υπονόμων σε Δήμο!
Η Scania παρουσιάζει το πρώτο της φορτηγό σειράς "G" Euro 6 με τόσο εξειδικευμένη μεταφορική εφαρμογή -εκκένωση υπονόμων και βόθρων. Το τετραξονικό (8x2, οι πρώτοι δύο "τιμόνι", κινητήριος ο τρίτος και υδραυλικά ελεγχόμενος ο τελευταίος) G 480 υποστηρίζει ο κατασκευαστής είναι η απόδειξη ότι τα παρελκόμενα του Euro 6 δεν "κλέβουν" χώρο στο σασί και κατά συνέπεια κάθε υπερκατασκευαστής μπορεί να δουλέψει όπως ακριβώς και με οχήματα Euro 5. Οι άνθρωποι της δανέζικης J Hvidtved Larsen A/S που εφάρμοσε την υπερκατασκευή ισχυρίζονται ότι, τους πήρε ακριβώς τον ίδιο χρόνο και (κυρίως) χρήμα σε σχέση με αντίστοιχο Euro 5 Scania, κάτι που αποτελεί τον καλύτερο οιωνό για τη συνέχεια...