Τροχοί & TIR

Euro 6 Κινητήρες Από τη Renault Trucks στο Αννόβερο

Όπως ήταν αναμενόμενο, και η Renault Trucks θα επιδείξει στην Έκθεση ΙΑΑ 2012 στο Αννόβερο τη νέα γενιά κινητήρων της που υπερκαλύπτουν την αντιρρυπαντική νόρμα Euro 6. Η νέα γενιά κινητήρων διαχωρίζεται σε εξακύλινδρα σύνολα 13 και 11 λίτρων χωρητικότητας, που προορίζονται για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και αντίστοιχες μεταφορικές εφαρμογές, και σε εξακύλινδρα και τετρακύλινδρα στα 8 και 5 λίτρα αντίστοιχα, για τη μεσαία κατηγορία διαστάσεων και μεταφορικών ικανοτήτων.
Πέμπτη 13/09/2012 - 14:50
Κοινοποίηση στα Social Media

Όπως ήταν αναμενόμενο, και η Renault Trucks θα επιδείξει στην Έκθεση ΙΑΑ 2012 στο Αννόβερο τη νέα γενιά κινητήρων της που υπερκαλύπτουν την αντιρρυπαντική νόρμα Euro 6. Η νέα γενιά κινητήρων DTI διαχωρίζεται σε εξακύλινδρα σύνολα 13 και 11 λίτρων χωρητικότητας, που προορίζονται για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και αντίστοιχες μεταφορικές εφαρμογές, και σε εξακύλινδρα και τετρακύλινδρα στα 8 και 5 λίτρα αντίστοιχα, για τη μεσαία κατηγορία διαστάσεων και μεταφορικών ικανοτήτων.

Ο κατασκευαστής αποφάσισε να εφαρμόσει διαφορετικά συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων και ψεκασμού καυσίμου για τις δύο διαφορετικές κατηγορίες. Συγκεκριμένα, οι νέοι DTI 11 –σε εκδόσεις ισχύος 380, 430 και 480 hp, με ροπή 1800, 2050 και 2200 Nm, αντίστοιχα- χρησιμοποιούν και τις δύο τεχνολογίες επεξεργασίας καυσαερίων EGR και SCR, μαζί φυσικά, με φίλτρο σωματιδίων. Η τεχνολογία ψεκασμού είναι common rail. Ο μεγαλύτερος, 13λιτρος DTI 13 –εκδόσεις ισχύος 440, 480 και 520 hp, με ροπή 2200, 2400 και 2550 Nm αντίστοιχα- διαθέτει πανομοιότυπη αρχιτεκτονική με μόνη διαφορά τη χρήση ηλεκτρονικής αντλίας ψεκασμού εξαιτίας της αυξημένης χωρητικότητας.

Για τα μεσαία μοντέλα του κατασκευαστή και εφαρμογές όπως οι διανομές, θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά, οι νέοι DTI 5 και DTI 8, αντίστοιχης με την ονομασία, χωρητικότητα. Ο πεντάλιτρος DTI 5 είναι τετρακύλινδρος –εκδόσεις στα 210 και 240 hp, με 800 και 900 Nm ροπή. Ο εξακύλινδρος DTI 8 –εκδόσεις ισχύος 250, 280 και 320 ίππω με 950, 1050 και 1200 Nm ροπή, αντίστοιχα. Η πίεση ψεκασμού αγγίζει τα 2.000 bar. Περισσότερα στοιχεία και τεχνικές λεπτομέρειες, από το φωτορεπορτάζ της συντακτικής ομάδας του Τ&Τ που θα καλύψει την έκθεση ΙΑΑ 2012.

Στο ίδιο τεύχος #294

PreviousNext