Ο εκθεσιακός χώρος που θα καταλάβει η Scania στο Αννόβερο θα περιλαμβάνει 11 οχήματα. Πέρα από τα θηριώδη V8 της σειράς «R» και όλους τους νέους κινητήρες αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6, στα 9 και 13 λίτρα χωρητικότητας θα εκτεθούν διάφορα νέα τμήματα της γραμμής μετάδοσης κίνησης και διάφορες τεχνολογικές καινοτομίες του κατασκευαστή.
Αναφορικά με τους νέους κινητήρες, στα 9 λίτρα χωρητικότητας, υπάρχουν 4 επιλογές ισχύος στα 250, 280, 320 και 360 hp, με μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση: τα δύο πρώτα σύνολα συνδυάζουν SCR και EGR για τη διαχείριση των καυσαερίων ενώ, τα δύο ισχυρότερα διαθέτουν μόνο σύστημα επιλεκτικής μείωσης SCR. Στα ήδη γνωστά 13λιτρα Euro 6 σύνολα, επί του παρόντος, οι επιλογές παραμένουν στα 440 και 480 hp με τους αυτοκινητιστές φυσικά, να μπορούν να επιλέξουν τα μεγαλύτερα «R» V8 είτε ως Euro 5 είτε ως EEV («πενταμισάρια»).
Επιπλέον, ο κατασκευαστής προχωρά στο επόμενο βήμα στους κινητήρες αερίου και θα επιδείξει δύο νέους που καλύπτουν τη νόρμα Euro 6. Ανάμεσά στα εκθέματα στην ΙΑΑ 2012 λοιπόν, θα είναι ένας ελκυστήρας 4x2 της σειράς «Ρ» με διπλά ρεζερβουάρ (CNG/βιοαερίου και LNG, υγροποιημένου δηλαδή, αερίου) με πεντακύλινδρο σε σειρά Euro 6 κινητήρα στα 9,3 λίτρα. Πέρα από την ισχύ των 340 ίππων εντυπωσιάζει η ροπή των 1600 Nm.
Η Scania υπόσχεται απροβλημάτιστη ικανότητα κίνησης στους 40 τόνους μεικτού και αυτονομία 1100 χιλιομέτρων καθώς και εξαιρετικές επιδόσεις. Όλοι οι σε σειρά Euro 6 κινητήρες του κατασκευαστή μπορούν «μεταγγίζονται» και στα λεωφορεία Scania, με διαμήκη ή οριζόντια τοποθέτηση όπως στο χαμηλοδάπεδο αστικό Scania Citywide. Τέλος, υπάρχουν πολυάριθμες πρεμιέρες και για συστήματα διαχείρισης στόλων, νέα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και πολλά ακόμη που θα καταγράψουμε με πλήρες ρεπορτάζ την επόμενη εβδομάδα στη Γερμανία.