Τροχοί & TIR

Μεγάλη συγκριτική δοκιμή

5 μεσαίες καμπίνες – το Τ&Τ συμμετέχει στο μεγαλύτερο συγκριτικό της Ευρώπης! Το Τροχοί & TIR συνδιοργανώνει την πρώτη ευρωπαϊκή δοκιμή με τις νέες καμπίνες των κατασκευαστών. Για πρώτη φορά, όλα τα νέα φορτηγά παραχωρούνται «εν λευκώ» στα χέρια έμπειρων δοκιμαστών, με μοναδικό ζητούμενο την ανάδειξη του καλύτερου. Με αφορμή την καθολική εφαρμογή των αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6, οι εταιρείες βαρέων οχημάτων προχώρησαν στις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία τους, είτε βελτιώνοντας τις υπάρχουσες, είτε εξελίσσοντας από «λευκό χαρτί» ολοκαίνουριες καμπίνες.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 01/03/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

5 μεσαίες καμπίνες – το Τ&Τ συμμετέχει στο μεγαλύτερο συγκριτικό της Ευρώπης!

Το ΤΡΟΧΟΙ & TIR συνδιοργανώνει την πρώτη ευρωπαϊκή δοκιμή με τις νέες καμπίνες των κατασκευαστών. Για πρώτη φορά, όλα τα νέα φορτηγά παραχωρούνται «εν λευκώ» στα χέρια έμπειρων δοκιμαστών, με μοναδικό ζητούμενο την ανάδειξη του καλύτερου. Με αφορμή την καθολική εφαρμογή των αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6, οι εταιρείες βαρέων οχημάτων προχώρησαν στις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία τους, είτε βελτιώνοντας τις υπάρχουσες, είτε εξελίσσοντας από «λευκό χαρτί» ολοκαίνουριες καμπίνες.

Νέα τεχνολογία στο σασί, νέες καμπίνες, χιλιάδες ώρες έρευνας και εξέλιξης από τους μηχανικούς προκειμένου να αντιμετωπιστεί η πολυπλοκότητα των νέων συστημάτων εξαγωγής, να «χωρέσουν» τα παρελκόμενα στο σασί, και κυρίως, να μην αυξηθεί η κατανάλωση. Το Τροχοί & TIR συμμετείχε στη μεγαλύτερη συγκριτική δοκιμή της Ευρώπης, μετρώντας, συγκρίνοντας και βαθμολογώντας τα νέα «σπίτια» της Μεταφοράς.

Νέο Volvo FH, νέο DAF XF, νέο Mercedes Actros, Scania «R» και ΜΑΝ Euro 6 αναμετρώνται σε μία εξαντλητική, πολυήμερη δοκιμή με ξεκάθαρο νικητή. Μετράμε με λέιζερ όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, με γωνιόμετρα τις ρυθμίσεις του τιμονιού, την ορατότητα από τη θέση οδήγησης, το επίπεδο βασικού και προαιρετικού εξοπλισμού κι ένα σωρό κρίσιμες παραμέτρους για την άνετη δουλειά του οδηγού.

Συγκρίνουμε τις επιδόσεις των οχημάτων σε θέματα εργονομίας και λειτουργικότητας, την απόσβεση της ανάρτησης, τη συμπεριφορά του σασί, τη στρατηγική αλλαγής των ταχυτήτων, την ηχομόνωση σε διάφορες ταχύτητες, κύρια και δευτερεύουσα πέδηση και τη δυναμική τους συμπεριφορά υπό πλήρες φορτίο.

Φορτώνουμε όλα τα ντουλάπια με οτιδήποτε χρειάζεται ένας διεθνομεταφορέας, ελέγχουμε και την τελευταία «βίδα» –εμβαδό των σκαλοπατιών, μηχανισμό ανάκλισης κρεβατιών, ράφια στην κεντρική κονσόλα και πάει λέγοντας. Τρεις ημέρες, όλοι οι νέοι ελκυστήρες ήταν συνέχεια στο όριό τους προκειμένου να ξεχωρίσουμε αυτόν που θα επικρατήσει. Όλα αυτά υπό το βλέμμα των αρχιμηχανικών των κατασκευαστών που συμμετέχουν ως παρατηρητές της διαδικασίας.

Όλα τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας αποστέλλονται στους κατασκευαστές και πιστοποιείται η ακρίβειά τους. Το συγκριτικό μας αποτελεί «οδηγό» των μεγαλύτερων μεταφορικών εταιρειών της Ευρώπης και «οδικό χάρτη» των κατασκευαστών, προκειμένου να βελτιώσουν ό,τι η ομάδα των δοκιμαστών σημειώνει ως έλλειψη ή υστέρηση.

Δείτε στο τεύχος Μαρτίου 2013 αναλυτικούς πίνακες με απευθείας συγκρίσεις κάθε στοιχείου εκμετάλλευσης από τις νέες καμπίνες. Απαραίτητο υλικό για κάθε αυτοκινητιστή που θέλει να γνωρίσει σε βάθος τις νέες καμπίνες και την τεχνολογία που αυτές φέρουν, πέρα από τα δελτία Τύπου. Ένα τεύχος για να το έχετε πάντα μαζί σας στην καμπίνα. Όσο για το νικητή, το πού ξεχωρίζει και πού υστερεί κάθε όχημα –σύμφωνα με τα μετρητικά μας όργανα- και την τελική κατάταξη, λεπτομέρειες στο τεύχος Μαρτίου.

 

PreviousNext