Τροχοί & TIR

Οδηγούμε τα νέα Euro 6 Λεωφορεία Solaris

Η Solaris παρουσίασε στο Βερολίνο, τα δύο πρώτα μοντέλα από τη νέα γκάμα Euro 6 των λεωφορείων που κατασκευάζει. Τα οχήματα που οδηγήσαμε προορίζονται για πελάτη από τη Γερμανία και φέρουν Euro 6 κινητήρες των DAF και Cummins. Τα στελέχη της πολωνικής εταιρείας δήλωσαν στο Τ&Τ ότι, οι δύο συγκεκριμένοι προμηθευτές, με τους οποίους η Solaris συνεργάζεται εδώ και χρόνια, θα είναι οι αποκλειστικοί συνεργάτες της από εδώ και στο εξής. Δρομολόγιο στο Βερολίνο Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Solaris Urbino 18 Euro 6 στην ίδια ακριβώς διαδρομή όπου δρομολογούνται τα αρθρωτά λεωφορεία που προμήθευσε η εταιρεία στον οργανισμό αστικών συγκοινωνιών της πόλης. Να αναφέρουμε ότι, οι πόλεις με τα περισσότερα λεωφορεία της Solaris στην Ευρώπη, είναι η Βαρσοβία, η Αθήνα και το Βερολίνο –με αυτή τη σειρά. Σημείο προσοχής στο εσωτερικό, είναι η διαμόρφωση του χώρου εργασίας, με το μοντέρνο σε σχεδιασμό ταμπλό και το εντυπωσιακό τριάκτινο τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων είναι πολύ σωστή και η εξοικείωση του οδηγού, άμεση. Η ορατότητα είναι στα υψηλά επίπεδα που αναμένεις από αντίστοιχη κατασκευή.Αναλυτική περιγραφή της δοκιμής και των εντυπώσεών μας στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 01/11/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Solaris παρουσίασε στο Βερολίνο, τα δύο πρώτα μοντέλα από τη νέα γκάμα Euro 6 των λεωφορείων που κατασκευάζει. Τα οχήματα που οδηγήσαμε προορίζονται για πελάτη από τη Γερμανία και φέρουν Euro 6 κινητήρες των DAF και Cummins. Τα στελέχη της πολωνικής εταιρείας δήλωσαν στο Τ&Τ ότι, οι δύο συγκεκριμένοι προμηθευτές, με τους οποίους η Solaris συνεργάζεται εδώ και χρόνια, θα είναι οι αποκλειστικοί συνεργάτες της από εδώ και στο εξής.

Δρομολόγιο στο Βερολίνο

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Solaris Urbino 18 Euro 6 στην ίδια ακριβώς διαδρομή όπου δρομολογούνται τα αρθρωτά λεωφορεία που προμήθευσε η εταιρεία στον οργανισμό αστικών συγκοινωνιών της πόλης. Να αναφέρουμε ότι, οι πόλεις με τα περισσότερα λεωφορεία της Solaris στην Ευρώπη, είναι η Βαρσοβία, η Αθήνα και το Βερολίνο –με αυτή τη σειρά. Σημείο προσοχής στο εσωτερικό, είναι η διαμόρφωση του χώρου εργασίας, με το μοντέρνο σε σχεδιασμό ταμπλό και το εντυπωσιακό τριάκτινο τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων είναι πολύ σωστή και η εξοικείωση του οδηγού, άμεση. Η ορατότητα είναι στα υψηλά επίπεδα που αναμένεις από αντίστοιχη κατασκευή.Αναλυτική περιγραφή της δοκιμής και των εντυπώσεών μας στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #307

PreviousNext